اخبار داغ

مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان استان سمنان در شاهرود برگزار شد

مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان  استان سمنان در شاهرود برگزار شد
مسئول برگزاری مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره متوسطه استان سمنان گفت: مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان سمنان در پژوهسرای دانش آموزی شاهرود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محسنی مسئول برگزاری مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره متوسطه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود با اعلام این خبر گفت: 132 دانش آموز دوره دوم متوسطه آموزشگاه های استان سمنان در این مسابقات دانسته های خود را آزمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در قالب 44 گروه سه نفر در رشته های زیست شناسی، علوم آزمایشگاهی، فیزیک و شیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

مسئول برگزاری این مسابقات آشنایی دانش آموزان با دست ورزی ها و فعالیت های آزمایشگاهی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: استفاده بهتر و بهینه تر از محیط های آزمایشگاهی و فراهم آوردن زمینه رشد مهارت های دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات می باشد.

,

محسنی با اشاره به برگزاری این مسابقات در پژوهسرای دانش آموزی شاهرود بیان کرد: این دوره از رقابت ها در دو مرحله به صورت تئوری و عملی بین شرکت کنندگان برگزار شد.

,

وی اذعان کرد: برترین های مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان سمنان تابستان امسال در مسابقات کشوری مهارت ها و دانسته های خود را با سایر شرکت کنندگان به رقابت خواهند گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه