اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

جنگل‌کاری 9 هکتاری در رشتخوار+ تصاویر

جنگل‌کاری 9 هکتاری در رشتخوار+ تصاویر
در اجرای طرح مشارکتی با همکاری بسیج سازندگی و اداره منابع طبیعی شهرستان رشتخوار بیش از 2 هزار اصله نهال از گونه ‌های بنه و بادامشک در ارتفاعات سد شهید حسینی روستای نوق کاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، صبح امروز، در اجرای طرح مشارکتی با همکاری بسیج سازندگی و اداره منابع طبیعی شهرستان رشتخوار بیش از 2 هزار اصله نهال از گونه ‌های بنه و بادامشک در ارتفاعات سد شهید حسینی روستای نوق کاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز, .,

 

,

سعید محبی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رشتخوار  در حاشیه اجرای این طرح در رابطه با کاشت 2 هزار اصله درخت کوهی در ارتفاعات روستای نوق شهرستان رشتخوار به خبرنگار ما گفت: هدف از اجرای این طرح احیای اراضی تخریب شده و در معرض خطر و همچنین گسترش جنگل‌های کوهستانی در شهرستان است.

, .,

 

,



وی در ادامه افزود: با موفقیت این طرح و کاشت بیش از 2 هزار اصله درخت در ارتفاعات روستای نوق رشتخوار این طرح به صورت ادامه دار در دیگر اراضی کوهستانی شهرستان از جمله مناطق کوهستانی و ارتفاعات روستاهای سعادت‌آباد، فتح آباد، امین آباد، علی آباد و ... به اجرا در خواهد آمد.

,
,
, .,

 

,

 

,


وی با تقدیر از فعالیت بسیجیان پایگاه بسیج کربلای نوق و مردم و دهیاری این روستا در اجرای این طرح زیبا و مانگار گفت: مشارکت مردم و بسیجیان در طرح‌های جنگل کاری علاوه بر استفاده و زیبایی بخشیدن به مناطق پیرامون، باعث احساس مسئولیت بیشتر جهت حفظ و حراست مردم از منابع ارزشمند طبیعی در محیط اطراف می‌شود.
 

,
, .,
,

 

,

 

,

شایان ذکر است این طرح در قالب تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و سازمان جنگل ها و مراتع کشور نسبت به اجرای 9 هکتار احداث جنگل در اراضی بالادست سد شهید حسینی روستای نوق شهرستان رشتخوار به مرحله اجرا درآمد.

 

, .,
,
,

 

,

 در این طرح  که در 9 هکتار از اراضی بالادست سد شهید حسینی نوق اجرا شد، بیش از 50 نفر از بسیجیان پایگاه بسیج کربلای نوق و مردم  این روستا حضور داشتند.

, .,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه