اخبار داغ

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک عنوان مقدس/خداوند به جماعت برکت می دهد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک عنوان مقدس/خداوند به جماعت برکت می دهد
حجت الاسلام والمسلمین پروایی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک عنوان مقدس است، باید همه مردم ایران را که زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه هستند جزئی از این حرکت و جبهه بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی شورای معتمدین و اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب بندرانزلی “جمنا” به حجت الاسلام والمسلمین  پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهمیت ویژه حرکتهایی مردمی، اظهار کرد: حرکت خوبی در کشور به برکت هدایت های رهبر معظم انقلاب و یا طرح و مساله بصیرت از سوی ایشان انجام شده است و این موضوع باعث شد تا عده ای از نیروهای ارزشی کشور، جبهه مردمی نیروهای انقلاب را تشکیل دهند.

,

حجت الاسلام والمسلمین پروایی افزود: باید که گفت حرکت “جمنا” به جماعت ختم شده است، و بر اساس احادیث و روایات اگر این جماعت وحدت داشته باشند و ید واحده نیز باشند، برکت با این ید واحده خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: این حرکت مردمی یک فرصتی است که در اختیار ما قرار گرفته است، امیر المونین علی (ع) می فرمایند بیشترین افسوس ها برای آخرت است، و این موضوع برای حال فعلی ما در دنیا نیز تطبیق دارد، باید از فرصت باقی مانده تا روز انتخابات به خوبی بهره برد و در  همین  زمان کوتاه به مرحله عمل رسید.

,

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبر با تاکید بر اهمیت استفاده کافی و وافی از فرصتها، خاطرنشان کرد: اگر فرصت ها را به مرحله عمل نرسانید ممکن است همچون گذشته افسوس هایی برای نیروهای ارزشی و انقلابی باقی بماند.

,

پروایی افزود: اکثریت مردم شریف ایران انقلابی هستند و نباید دیگران را از خودمان جدا کنیم، باید همه مردم ایران را جزئی از نیروهای انقلابی بدانیم، و باید به نوعی عمل کنیم که همه کسانی که زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه در این مملکت اسلامی زندگی می کنند را نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی بدانیم.

,

وی تاکید کرد: نباید در کشور دو دستگی ایجاد شود و هرکسی که به ما رای داد برای او کار کنیم و دیگرانی را که در خط و منش ما نبودند رها نماییم، بلکه  باید به نوعی عمل کنیم که همه چیز به ولایت ختم شود.

,

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه های دشمن برای نفوذ و دودستگی در جامعه تصریح کرد: دشمن به دنبال دو دستگی در جامعه است و در سال ۸۸ نیز با ایجاد فتنه به دنبال اینکار بود، به همین جهت نباید کاری کرد که دو دسته از مردم در مقابل یک دیگر بمانند.

,

حجت الاسلام والمسلمین پروایی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک عنوان مقدس است، و سرگروه آن همگی افراد ارزشی هستند، اما نباید افرادی که از صد درصد هفتاد درصد هستند را از خودمان دور کنیم باید با استفاده و پیروی از جاذبه حضرت علی (ع) این افراد به سمت خودمان جذب نماییم، چرا که در این جاذبه علی (ع) دافعه ای نیز وجود دارد که افرادی را که زاویه دارند از اینگونه حرکتها جدا می کند.

,

به گزارش افق انزلی حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی در پایان سخنرانی به پرسش های شورای معتمدین و اعضای “جمنا”ی انزلی پاسخ داد و با آنها به گفت و گو پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه