اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان خبر داد:

پرداخت 327 میلیارد ریال وام اشتغال در سال گذشته

پرداخت 327 میلیارد ریال وام اشتغال در سال گذشته
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از پرداخت 327 میلیارد و 503 میلیون ریال وام خودکفایی اشتغال به مددجویان کمیته امداد در سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم یارمحمدی در گفت و گو با صبح الوند اظهار کرد:  در 12 ماه سال گذشته 3 هزار و 231 مورد وام خودکفایی به مبلغ 327 میلیارد و 503 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد استان همدان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی افزود: هدف از پرداخت این وام ها ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش و توانمندسازی اقتصادی این افراد است که توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

,

 

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه تعداد وام های خوداشتغالی مددجویان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 کاهش داشته است گفت: در سال 95، سه هزار و 231 مورد وام به مبلغ 327 میلیارد و 503 میلیون ریال به افراد زیرپوشش و متقاضی پرداخت شده در حالی که در سال 94 در مجموع سه هزار و 927 مورد وام به مبلغ 325 میلیارد و 551 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

 

,

یارمحمدی در خصوص برنامه امسال این نهاد برای پرداخت وام های خودکفایی نیز خاطرنشان کرد: به مانند سالهای گذشته این وام ها نسبت به متقاضی پرداخت می شود و با توجه ویژه در خصوص اشتغال فرزندان مددجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاهی در حال  مذاکره و پیگیری با بانک های عامل برای افزایش سهم تسهیلات قرض الحسنه هستیم.

,

 

,

وی با اشاره به بیشترین بهره وام های خودکفایی در شهرستان های استان نیز بیان کرد: شهرستان ملایر با 401 مورد پرداخت وام خودکفایی در سال گذشته با مبلغ 36 میلیارد و 679 میلیون ریال توانسته در زمینه خدمات و دامپروری بیشترین وام خودکفایی را در استان دریافت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه