اخبار داغ

با انتقال سهام تیم والیبال شهرداری تبریز به تراکتور سازی؛

حضور تراکتور سازی در عرصه والیبال/ شهرداری از خیر تیمداری می گذرد؟

حضور تراکتور سازی در عرصه والیبال/ شهرداری از خیر تیمداری می گذرد؟
مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی دیداری که با رییس فدراسیون والیبال داشته از تشکیل تیم والیبال تراکتورسازی تبریز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی دیداری که با رییس فدراسیون والیبال داشته از تشکیل تیم والیبال تراکتورسازی تبریز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

آجرلو عنوان کرده که تشکیل  این تیم از حضور در رده های پایین شروع نخواهد شد و این تیم به جایگزین تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر خواهد شد.

,

 

,

پیش از این شهرام دبیری رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز خبر داده بود  که برخی مذکرات در خصوص انتقال  امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به باشگاه تراکتورسازی انجام پذیرد.

,

 

,

در پی نتایج ضعیف و نا امید کننده تیم فوتبال ماشین سازی سقوط این تیم به دسته پایین تر  و همچنین کسب نشدن عناوین خاصی توسط تیم والیبال شهرداری تبریز، انتقادات فراوانی به حضور شهرداری تبریز در عرصه ورزش قهرمانی وارد شد. خبرهای اخیر هم نشان می دهد که مسئولین شهرداری گویا از خیر تیم داری می گذرند.

,

 

,

این گزارش می افزاید باشگاه تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از تیم های مطرح فوتبال ایران پس از صعود به لیگ برتر در سالهای اخیر حمایت قابل توجه مردم خطه آذربایجان را با خود به همراه داشته است تا جایی که کارشناسان ورزشی اقتصادی در حال حاضر عنوان می کنند این تیم به برند مبدل شده است. البته این باشگاه تاکنون به صورت مستقیم در والیبال تیمداری نکرده است، اما تیم ریخته‌گری از زیرمجموعه شرکت تراکتورسازی در لیگ‌های ایران شرکت کرده و ۲ بار نیز مقام سوم ایران دست یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه