پس از نه روز تلاش جنازه ی بی جان این کودک در کانال آب کشاورزی شهرک بهرام کشف شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز ضمن بیان خبر فوق گفت: در پی تماسی با سامانه ی ۱۲۵ سازمان روئیت جنازه ی این کودک شش ساله به اطلاع ما رسید.

وی افزود: به محض اطلاع گروه امداد و نجات سازمان را به محل حادثه واقع در کانال آب کشاورزی در نزدیکی شهرک بهرام از توابع شهرستان شوش اعزام نمودیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول که شخصا در محل حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: پس از اطلاع رسانی بی درنگ در محل یاد شده حاضر شدیم و جسد این کودک خردسال را از درون کانال آب بیرون آوردیم.

عبدالحسین معظم فر در ادامه خاطر نشان کرد: از نُه روز پیش تا کنون اقدام به گشت زنی و غواصی در اکثر نقاط رودخانه نموده ایم ولی متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت.

وی افزود: در همین راستا خانواده های داغدار این کودک خردسال نیز که عزادار دو عزیز از دست رفته بودند بی وقفه به دنبال جنازه فرزندشان در حال جستجو بودند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول اذعان داشت: بالاخره این کودک توسط شخصی از خانواده ی خودش رویت شده و مراتب را به آتش نشانی گزارش کردند.

معظم فر ضمن اظهار همدردی با خانواده ی داغدار این کودک از تمامی افرادی که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول را در این مهم یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

علیرغم هشدار های مکرر در خصوص خطر شنا در مناطق پر خطر رودخانه ی دز خصوصا برای گردشگران و افرادی که به ورزش شنا و نیز بخش های مختلف رودخانه شناخت کافی ندارند مکررا شاهد همچنین اتفاق های ناگواری هستیم.

کودک کودک