اخبار داغ

آجورلو در جلسه شورای شهر تبریز مطرح کرد؛

تراکتورسازی گنج پنهان است!/ حدود 20 میلیارد تومان بدهی داریم/ خطر کسر 72 امتیاز از تراکتور

تراکتورسازی گنج پنهان است!/ حدود 20 میلیارد تومان بدهی داریم/ خطر کسر 72 امتیاز از تراکتور
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد این باشگاه حدود 20 میلیارد تومان به بازیکنان سابق خود بدهکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که امروز در جلسه شورای شهر تبریز حضور یافته بود، خطاب به اعضای این شورا اظهار داشت: بنده میهمان شهر تبریز و خدمتگزار مردم آذربایحان هستم و این افتخار برای من بس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی تأکید کرد: تراکتور نه فقیر است و نه من مدیرعامل گدا هستم، بلکه معتقدم تراکتورسازی گنج پنهان است و با کارهای اقتصادی در آینده تبدیل به کانون مهم نقش آفرینی تبریز خواهد شد.

,

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به مشکلات مالی تیمش عنوان داشت: برخلاف فصول گذشته، بنیاد تعاون بسیج در فصل جاری یک ریال هم به باشگاه تراکتورسازی کمک نکرده است و تمام مخارج‌مان را از طریق درآمدزایی رفع و رجوع کرده‌ایم.

,

آجورلو میزان بدهی این باشگاه را حدود 20 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: نزدیک به 15 میلیارد این بدهی مربوط به بازیکنان ایرانی سابق و 5 میلیارد آن به واسطه طلب بازیکنان خارجی است و در کنار آن باید با بازیکنان کنونی هم تسویه کنیم.

,

وی متذکر شد: نمی‌خواهم تقصیرها را به گردن مدیران قبلی بیندازم و کاسه کوزه‌ها را بر سر آنها بشکنم ولی این بدهی‌ها مربوط به سنوات گذشته است و درحال حاضر از 15 پرونده شکایت بازیکنان تنها 3 مورد آن را رفع کرده‌ایم و 12 پرونده داریم که اگر شکایت کنند، احتمال کسر 72 امتیاز وجود دارد.

,

مدیرعامل تراکتورسازان با بیان اینکه مشکل این سه پرونده را با کمک یکی از دوستانش برطرف کرده است، ابراز داشت: من برای رفع این تهدید از یکی از دوستانم در تهران کمک گرفته و 3 و نیم میلیارد تومان قرض کردم.

,

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر اهواز 3 میلیارد تومان به تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان کمک کرده است و اکنون که ما این میزان بدهی را داریم، انتظارمان این است تا شورای شهر تبریز نیز به تیم مردمی تراکتورسازی کمک کند.

,

گفتنی است؛ در پایان جلسه امروز شورای شهر تبریز این شورا لایحه کمک مالی 500 میلیون تومانی به تیم تراکتورسازی را تصویب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه