اخبار داغ

بذرپاش:با ادامه وضع موجود بساط تولید در این کشور جمع خواهد شد

بذرپاش:با ادامه وضع موجود بساط تولید در این کشور جمع خواهد شد
بذرپاش گفت: امروز بسیاری از تولیدکنندگان ما به این نتیجه رسیده اند که با ادامه وضع موجود، بساط تولید در این کشور جمع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش در جمع ستادهای نشاط و کارآمدی گفت: امروز همه چیز برای پیروزی جریان مردم بر جریان اشراف مهیاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بذرپاش با بیان اینکه امروز شرایط برای نجات مردم از مدعیان سیاسی کار و کم توفیق بیش از پیش فراهم است گفت:  امروز بسیاری از مردم  به این نتیجه رسیده اند که با ادامه وضع موجود، بیکاری جوانانشان بیشتر خواهدشد.

,

همچنین امروز بسیاری از جامعه دانشگاهی ما به این نتیجه رسیده اند که با ادامه وضع موجود، رکود علمی در کشور بیداد خواهد کرد.

,

بذرپاش با بیان اینکه امروز بسیاری از تولیدکنندگان ما به این نتیجه رسیده اند که با ادامه وضع موجود، بساط تولید در این کشور جمع خواهد شد. گفت: امروز همه نشانه ها درخواست تغییر را نشان می دهد، فقط باید با هم باشیم، کدورتها را کنار بگذاریم و از هم در گذریم.

,

وی در ادامه با بیان اینکه فکر رهایی از دست این جماعت کافی است که اختلاف نکنیم و برای اقناع مردم وتوصیف شرایط نباید فرصت را ازدست داد گفت: تردید نکنید پیروزی در دسترس است فقط باید بخواهیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه