اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

ثبت ۱۷۰ ایده علمی دانش آموزی توسط پارک فناوری هرمزگان

ثبت ۱۷۰ ایده علمی دانش آموزی توسط پارک فناوری هرمزگان
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از ثبت ۱۷۰ ایده علمی دانش آموزی توسط پارک فناوری هرمزگان طی سال 95 خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رفتارنیوز، علی فتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز نوآوری پارک فناوری هرمزگان در راستای حمایت از ایده ها از سال 94 تعداد ۳۵۰ نوآور و ۳۹۶ ایده را تاکنون مورد پذیرش و تحت حمایت خدمات قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,

وی ادامه داد: این کار در راستای ترویج و توسعه نوآوری صورت گرفته و تعداد ۳۶ کارگاه برای گروه دانشجویان با هدف آشنایی و ایجاد کسب و کار و گروه دانش آموزان با هدف ترغیب به نو آوری و حمایت از ایده ها برگزار کرده است.

,

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به یکی از فعالیت های این مرکز با عنوان رویداد "دورهمی نوآورانه" اشاره کرد و افزود: رویداد دورهمی نو آورانه با حضور کارآفرینان، سرمایه گذاران، طراحان، علاقه مندان استارتاپ در محلی مشخص حول موضوعات یاد شده گفتگو و تبادل نظر، یادگیری از یکدیگر و  به شبکه سازی می‌پردازند.

,

به گفته فتی، تاکنون ۱۴۹ واحد فناوری در این مرکز پذیرش شده که ۱۱۷ واحد مربوط به مرکز رشد واحد های فناور، ۲۲ واحد مرکز رشد مواد تجهیزات پزشکی و ۱۰ واحد دیگرمربوط به موسسات می شود.

,

وی با اشاره به عدم حضور دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به مجموعه پارک علم و فناوری افزود: یکی از چالش های مهمی که ما داریم متاسفانه عدم حضور و اعتماد دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به این مجموعه است در صورتی که پارک های علم و فناوری یکی از اهدافشان حل کردن مشکل اشتغال جوانان و مهمتر از آن شناسایی افراد خلاق جامعه و صاحب ایده می باشد.

,

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در رابطه با دریافت ۱۷۰ ایده دانش آموزی یادآور شد: مرکز نو آوری دانش آموزی با اکثر مدارس استان ارتباط مستمری دارد، در سال گذشته نیز ۱۷۰ ایده از دانش آموزان به ثبت رسیده که مبینا وطن خواه دانش آموز مدرسه تیزهوشان از نوآوران پارک علم و فناوری بوده و ایده اش توسط این پارک به ثبت رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه