اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

شکست تحریم ها نیازمند دولت و مدیران انقلابی است

شکست تحریم ها نیازمند دولت و مدیران انقلابی است
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اگر بخواهیم با تحریم مقابله کنیم نیازمند مدیران انقلابی و دولت انقلابی هستیم چراکه تحریم تنها و تنها باروحیه انقلابی و با مدیران انقلابی قابل شکستن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک آیت الله سید احمد میرعمادی ؛نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در دومین کنگره 135 دانشجوی شهید استان گفت:آن حاکمیتی که امامت و ولایت به دنبالش هستند حاکمیت ارزش هاست و شهدا جان خود رابرای ارزش ها دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی عنوان کرد: اگر حاکمیت امامت و ولایت نباشد حاکمیت، حاکمیتی طاغوتی ،دیکتاتوری وهمراه با خفقان است.

,

آیت الله میرعمادی حکومت های خاندان بنی امیه و بنی عباس را عین طاغوت خواند و گفت: جلوگیری از پیش رفت علم و دانش ، از بین بردن روح قیام،جهاد وشهادت از جمله سیاست ها وروش های طاغوتیان زمان ائمه (ع) بوده است.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ائمه (ع) روش ها و سیاست هایی را در پیش گرفتند که برای امروز جامعه ی ما اسوه و الگو است گفت:ایجاد آگاهی و بصیرت،راه قیام ، شهادت و انقلاب از جمله سیاست های امامان ما در زمان حکومتشان بوده است.

,

وی عنوان کرد: امروز نیز راه قیام ، شهادت ، انقلاب ،مسیر انقلابی و روحیه انقلابی است که حلال مشکلات است و این درس امام موسی بن جعفر(ع) است.

,

نماینده ولی فقیه لرستان در کنگره شهدای دانشجو

, نماینده ولی فقیه لرستان در کنگره شهدای دانشجو,

آیت الله میرعمادی با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند: هرکجا ما باروحیه  انقلابی وارد شدیم پیروز شدیم و هرکجا از روحیه انقلابی غفلت کردیم شکست خوردیم تأکید کرد: دشمنان با به کار بستن هر شیوه‌ای از جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و به تعبیر خودشان همه گزینه‌های روی میز، تلاش می‌کنند که به انقلاب ضربه بزنند و در این شرایط  تنها با روحیه انقلابی،مدیریت انقلابی،شجاعت وشهامت می توان در مقابل آن ها ایستاد.

,

وی تصریح کرد: اگر بترسیم وبگوییم آمریکا گاوی است که با شاخ گاو نباید بازی کرد یعنی ترس در برابر آمریکا و کسانی که این فکر و روش رادارند و قائل به تعامل با آمریکا هستند یقیناً نمی‌توانند در برابر تهدیدات و توطئه‌ها ایستادگی کرده و عقب‌نشینی می‌کنند.

,

آیت الله میرعمادی افزود: اگر بخواهیم با تحریم مقابله کنیم نیازمند مدیران انقلابی و دولت انقلابی هستیم چراکه تحریم تنها و تنها باروحیه انقلابی و با مدیران انقلابی قابل شکستن است و مدیرانی که در عرصه تولید و اشتغال ورود پیدا کنند با تکیه‌بر توان داخلی رشد اقتصادی را در جامعه ایجاد می‌کنند نه کسانی که چشم طمع به بیگانگان دارند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تأکید کرد: اگر بخواهیم در برابر تهدید نظامی  دشمنان مقابله کنیم، نیازمند مدیران، مسئولان، دانشجویان، روحانیون و عالمان شجاع هستیم که از تشر آمریکا عقب‌نشینی نکند ،از 12 امام معصوم(ع) ما یک مورد را پیدا کنیم که تعامل با خلفای معاصر کرده باشند بلکه آن‌ها همیشه ظلم و جنایت و خیانت خلفای جور را به رخ کشیده‌اند.

,

وی آگاهی بخشی  و بصیرت در جامعه ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظیفه‌شناسی را سه سیاست مهم ائمه (ع) در زمان حکومتشان برشمرد.

,

آیت‌الله میرعمادی اظهارداشت: همه ی برکات به واسطه ی شهادت است، مبادا روحیه ایثار به روحیه اشرافی گری و روحیه شهادت به روحیه تن‌پروری و تنبلی تبدیل شود.

,

وی با اشاره به پیام مهم شهیدان در رابطه با تبعیت از ولایت خاطرنشان کرد: هر حرکتی باید بر محور و مبنای ولایت باشد که اگر بدون رضایت ولایت باشد باطل است .

,

آیت الله میرعمادی گفت: پیام شهیدان حرکت بر مسیر ولایت است که سبب مصونیت انسان از هرگونه آسیب و خطری می‌شود زیرا سرپیچی از فرمان ولایت سرپیچی از فرمان خداست و تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان  داده است هر حرکتی که برخلاف مسیر ولایت و رهبری بوده به ضلالت و گمراهی رفته است .

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه