اخبار داغ

حاشیه سفر روحانی به قزوین:

قطع برق سالن حین سخنرانی رییس جمهور در قزوین/ روحانی هم بی‌برقی را تجربه کرد!

قطع برق سالن حین سخنرانی رییس جمهور در قزوین/  روحانی هم بی‌برقی را تجربه کرد!
چند دقیقه‌ای از سخنرانی روحانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نگذشته بود که به طور ناگهانی برق‌های سالن به علت نقص فنی قطع شد که عصبانیت رییس جمهور را در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، رییس جمهور امروز به بهانه افتتاح پرژه‌ و حضور در پنجمین اجلاس  بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی به قزوین سفر کرد، این در حالی است که آخرین سفر استانی روحانی به قزوین در مهرماه سال ۹۵ اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

سخنرانی در اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اولین برنامه سفر رییس جمهور به قزوین بود.

,

, , ,

رسانه‌های مردمی و منتقد دولت بایکوت شدند

,

این سفر همانند سفرهای دیگر رییس جمهور خالی از حاشیه نبود به طوری که از همان ساعات اولیه خبرنگاران برخی از رسانه‌های استان قزوین با درهای بسته استقبال حامیان دولت مواجه شدند و در برخوردی گزینشی نیز برای تعدادی از خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مردمی و منتقد دولت کارت صادر نشده بود.

,

یکی از این خبرنگاران ابراز کرد: مسوول روابط عمومی استانداری در جواب سوالات ما در خصوص چرایی عدم صدور کارت در حرکتی زننده گفت: “به من ربطی ندارد!”

,

رییس جمهور ساعت ۱۰نیم وارد راه آهن قزوین شد و توسط استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مورد استقبال قرار گرفت و طبق برنامه در اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی حضور یافت.

,

, , ,

روحانی هم بی‌برقی را تجربه کرد!

,

چند دقیقه‌ای از سخنرانی روحانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نگذشته بود که به طور ناگهانی برق‌های سالن به علت نقص فنی قطع شد که عصبانیت رییس جمهور را در پی داشت وی به خاموشی‌های بلندمدت شهرها در دهه شصت و دوران جنگ اشاره کرد و گفت: الحمدلله امروز از آن روزها عبور کردیم و از لحاظ تأمین برق مردم در شرایط مناسبی هستیم.

,

اما انگار رئیس‌جمهور محترم قطعی بلند مدت برق خوزستان و به سر بردن مردم این استان در خاموشی را فراموش کرده بود.

,

, , ,

چندی پیش حین سخنرانی حسن عباسی در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، برای دقایقی برق قطع شده بود.

,

, , ,

با توجه به برگزاری این مجمع در دانشگاه و پذیرایی از مهمانان در سلف نیز دانشجویان در زمان صرف نهار با نبود جا مواجه شدند که به ناچار کف زمین نشستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه