اخبار داغ

برای سبزپوشان انقلابی؛

شجره ی مبارکه

شجره ی مبارکه
سپاه در سالهایی که از تشکیلش گذشته مسیر پر فراز و نشیبی را گذرانده ولی همواره به جرم پاسداری از انقلاب در تیر رس حملات دشمن بوده است چه آن زمان که دولت موقت و بنی صدر اعتقادی به حضور آنان نداشتند و چه امروز که سپاه در مسیر پیشبرد انقلاب چاقو در زیر گلوی فتنه گر زمان اسرائیل نهاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، دوم اردیبهشت ماه مصادف است با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره مبارکه ای که هم‌پای انقلاب رشد کرد و آن نهال جوان ابتدای انقلاب اکنون درخت تناوری است که در سایه‌سار اقتدار و عظمت آن می‌توان عزت را نظاره‌گر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,


مسیر طی شده در طول سالیان رشد این شجره مبارکه به هیچ عنوان بی نقص و خالی از اشکال نبوده و نیست، اما برآیند سال‌ها تلاش و همت سبزپوشان سپاه‌انقلاب، دوست و دشمن را به تحسین واداشته است.

,
,

 

,

ابتکار بی بدیل امام خمینی در تشکیل این نیروی نظامی مردم نهاد بر پایه بسیج همگانی را خیلی ها در ابتدا با دیده شک انگاشتند اما رشد این شجره مبارکه نشان داد که انقلاب مردمی ایرانیان در عصر مبارزه اسلام با مکاتب الحادی، به چنین نیروی بی بدیلی نیاز دارد و  مرور زمان نشان داد که این شجره مبارکه با ریشه گرفتن در قلب مردم، سایه امنیت، رفاه و آزادی را با شاخه های سبز خود به ارمغان می آورد.

,

 

,

سپاه در سالهایی که از تشکیلش گذشته مسیر پر فراز و نشیبی را گذرانده ولی همواره به جرم پاسداری از انقلاب در تیر رس حملات دشمن بوده است چه آن زمان که دولت موقت و بنی صدر اعتقادی به حضور آنان نداشتند و چه امروز که سپاه در مسیر پیشبرد انقلاب چاقو در زیر گلوی فتنه گر زمان اسرائیل نهاده است. سپاه همواره مظلوم بوده به جرم دفاع از مردم، چه در سالهای خون و حماسه، چه در میانه ی میدان سازندگی و چه امروز در بلندهای جولان.

,

 

,

همین است که جوانان لبنانی، عراقی، یمنی، فلسطینی، افغانستانی بر پایه تفکر همان سپاهیان خمینی، حزب الله، حشد الشعبی، و انصار الله و... را خلق می کنند. اما آنها که سپاه را مزاحم می دانند همواره به در پی قطع کردن این درخت تنومند بوده و همچنان هستند. همان ها که سپاه را در تنها محدوده سلایق خود می پسندند همچنان که ولایت فقیه را نمی خواهند مطلقه باشد چون ولایت دکوری فقیه را می خواهند! کم نمی بینیم که امروز با شعارهای پر رنگ و لعاب با تصویر جعلی از شهدای سپاه به جنگ سپاه و بسیج می آیند اما توصیه های همان شهدا در اطاعت محض از ولی فقیه و حفظ سپاه را پنهان می کنند!

,

 

,

سپاه دوست داشتنی است چون همواره با مردم بوده و ای کاش آنها هم که سالهاست شعار خدمت به خلق را در سرمی دهند همچون سپاهیان جان بر کف بودند و این جاست تفاوت این سبزپوش با آن سبز پوش مجعول مشخص می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه