اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۲۴۰ پارک محله ای و منطقه ای در تبریز

احداث ۲۴۰ پارک محله ای و منطقه ای در تبریز
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با تقدیر از اقدامات سازمان پارکهای تبریز در توسعه فضای سبز، گفت: نمود واقعی این عملکرد با نگاهی به رشد تعداد پارکهای محله ای در سطح شهر کاملا ملموس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، علی مدبر در آیین گرامیداشت روز زمین پاک که در تفرجگاه ائل گلی برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات انجام یافته توسط سازمان پارکها و فضای سبز تبریز بسیار رضایت بخش بوده و موجب ایجاد روحیه نشاط بخش بین شهروندان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,


مدبر با اشاره به افزایش تعداد پارکهای سطح شهر، تصریح کرد: زمانی نه چندان دور تبریز با مشکل کمبود پارک و بوستان مواجه بود و تعداد این پارکها انگشت شمار بود ، در حالی که هم اکنون به همت تلاشگران شهرداری تبریز بالغ بر ۲۴۰ پارک محله ای و منطقه ای درسطح شهر احداث شده است.

,
,

 

,

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲ اردیبهشت روز زمین پاک، گفت: محیط زیست تنها متعلق به ما نیست و باید برای استفاده نسل های آتی نیز از آن پاسداری کنیم.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز ادامه داد: بدین سبب باید با روش های مختلف همچون کاهش آلودگی هوا از طریق استفاده از وسایل نقلیه عمومی، آموزش شهروندان برای پا نگه داشتن زمین و مدیریت زباله های خود و... به وظایف خود در برابر زمین عمل کنیم.

,
,
,


مدبر از کودکان به عنوان آینده سازان مرز و بوم نام برده و افزود: در این بین نقش ما جهت آموزش به کودکان جهت حفاظت از زمین بسیار حائز اهمیت است.

,
,


وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری تبریز نیز همواره در صدد است با فراهم آوردن محیطی پر از نشاط، آرامش و سلامتی برای شهروندان زمینه ای جهت رشد خلاقانه و پویا ایجاد کند.

,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه