اخبار داغ

فرماندار مهدیشهرخبر داد:

تایید صلاحیت ۲۱۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای مهدیشهر/ ۳ نفر رد صلاحیت شدند

تایید صلاحیت ۲۱۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای مهدیشهر/ ۳ نفر رد صلاحیت شدند
فرماندار مهدیشهر از تأیید صلاحیت 210 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: 3 نفر از داوطلبین رد صلاحیت و یک نفر نیز انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ارگی در گفتگو با خبرنگار  نیزوا، با اشاره به نتیجه تأیید صلاحیت داوطلب‌های شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: 214 نفر در شهرستان مهدی‌شهر داوطلب‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: از این تعداد داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مهدیشهر، یک نفر انصراف داده و سه نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

,

فرماندار مهدیشهر افزود: از 214 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مهدیشهر، 71 نفر از داوطلبان شهری در شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین بوده‌اند که یک نفر از این داوطلبان رد صلاحیت شده و 70 نفر از داوطلبان شهری آماده رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر هستند.

,

ارگی خاطرنشان کرد: 143 نفر نیز داوطلب عضویت در شوراهای روستاهای بخش شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر بوده‌اند که یک نفر انصراف داده و دو نفر رد صلاحیت شده‌اند و درمجموع، 140 نفر برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا آماده‌ هستند.

,

فرماندار مهدیشهر با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات در شهرستان مهدیشهر تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه