اخبار داغ

در حاشیه کنسرت تبریز مطرح شد؛

ناگفته های « شهرام ناظری» از وضعیت نامناسب سالن در تبریز

ناگفته های « شهرام ناظری» از وضعیت نامناسب سالن در تبریز
کنسرت «ناگفته» در تبریز اجرا شد؛ اما کیفیت پایین سالن، سبب شد ناگفته ها « ناظری» به گله گذاری از کیفیت پایین سالن های اجرا در تبریز تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، کنسرت شهرام نظری همراه با پسرش در تبریز، به مدت سه شب برگزار شد کنسرتی با عنوان ناگفته. اما ناظری در این کنسرت ناگفته هایی از جنس بی توجهی به ساخت مراکز هنری در کشور را مطرح کرد که در نوع خود قابل توجه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

شهرام ناظری در این‌باره گفت: من ۱۵ سال پیش به تبریز آمدم و در این ۱۵ سال نشد که دوباره در این شهر تاریخی و پر افتخار اجرایی داشته باشم. با کمال تعجب وضعیت سالن های اجرا از ۱۵ سال تا کنون تغییر نکرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: سالن چیچک سالن خوبی است اما استانداردهای اجرای موسیقی را ندارد و آکوستیک نیست. موسیقی ملی ما نیاز به سالن‌های مجهز در تمام کشور دارد. امیدوارم مسئولان این اشتیاق مردم را ببینند که چگونه با تمرکز  به موسیقی اصیل خود توجه می کنند  و در آینده‌ای نزدیک برای ساخت سالن‌های بهتر اقدام کنند.

,

 

,

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نیز با اشاره به سکوت و همراهی مردم گفت: این همراهی شما جای قدردانی دارد و نشان از این می دهد که مردم به موسیقی اصیل خود علاقه دارند.

,

 

,

وی ادامه داد:  من به شدت نگران دوستانی هستم که در انتهای سالن نشسته‌اند. به احترام شما شاید به اندازه سه کنسرت کامل زمان گذاشتیم و تلاش کردیم تا صدای خوبی به گوش شما  برسد. امیدواریم که شرمنده شما نشده باشیم.

,

 

,

او ادامه داد: اگر مسئولان شور و اشتیاق شما را ببینند بی‌شک به فکر ساخت سالن برای شهر شما خواهند بود.

,

 

,

 
تور کنسرت «ناگفته» در شهر تبریز با یک بار تمدید در روزهای ٣٠،٢٩ و ٣١ فروردین به روی صحنه رفت و روز جمعه با مراسم جشن امضای آلبوم به پایان رسید. این مراسم از ساعت ١٦ شروع شد و با توجه به استقبال علاقه‌مندان تا ساعت ٢٢ ادامه پیدا کرد.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه