اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس؛

کارگران از عوامل اصلی موفقیت های نظام هستند/ در تصمیم‌گیری‌های کلان باید تفکرات بسیجی و انقلابی دخیل باشد

کارگران از عوامل اصلی موفقیت های نظام هستند/ در تصمیم‌گیری‌های کلان باید تفکرات بسیجی و انقلابی دخیل باشد
سعیدی کارگران را از عناصر اصلی موفقیت‌های کشور دانست و گفت: بی شک اگر تلاش‌ها و همت شبانه روزی کارگران، به خصوص در دوران بعد از جنگ که کمبود نیروی کار داشتیم نبود، کشور دچار چالش بزرگی می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: همه مسئولین و دست اندرکاران نظام هم موظف هستند تا به مسائل، مشکلات و دغدغه های این قشر زحمت کش بپردازند و موانع پیش روی کارگران را بردارند چرا که همه ما به نوعی مدیون قشر کارگری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به تلاشهای بسیج کارگری در برهه های حساس بعد از انقلاب ادامه داد: در زمانی که کشور به شدت به کالاهای و مواد اولیه نیاز داشت و از طرفی هم کمبود نیروی انسانی را احساس می کردیم، کارگران بسیجی و انقلابی به صورت دو شیفت کار می کردند تا چرخ تولید و اقتصاد کشور بچرخد.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز هم به شدت این نوع تفکر بسیجی و انقلابی احساس می شود و ما باید در تصمیم گیری های کلان و مهم کشور، همین روحیه و تفکر انقلابی را داشته باشیم تا کارها با شتاب و سرعت بیشتری پیش برود.

,

وی در ادامه ضمن انتقاد از ساختار نظام بانکی کشور گفت: متأسفانه نظام بانکی کشور دارای اشکالات اساسی است و نتوانسته است به پویایی اقتصاد کشور کمک کند، در حال حاضر سود بانکی بیشتر از سود تولید است و این کار باعث می شود که مردم به جای اینکه سرمایه خود را صرف تولید بکنند، در بانکها پس انداز می کنند.

,

سعیدی با بیان اینکه با این نوع سیاستهای نظام بانکی، شاهد رکود و کم رونقی در بخش تولید خواهیم بود خاطر نشان کرد: اصلاح سیاستهای نظام بانکی و حتی نظام گمرکی بسیار ضروری است و ضعف در این دو باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده است.

,

نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد مقاومتی، یک نسخه عملیاتی و هوشمندانه ای است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مورد تأکید است و همه ما موظف هستیم به صورت عملیاتی و جهادی آن را اجرا کنیم.

,

وی اذعان کرد: جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور ما به جریان انداخته است به مراتب خطرناک تر از جنگ نظامی است و بسیج و همه آحاد جامعه باید تمام توان خود را در این راه بگذارند تا مثل جنگ نظامی که سربلند از آن بیرون آمدیم در این جنگ هم پیروز شویم.

,

انتهای پیام/ د 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه