اخبار داغ

پیش بینی اعزام 1000 زائر هرمزگانی به حج تمتع96

پیش بینی اعزام 1000 زائر هرمزگانی به حج تمتع96
رئیس سازمان حج و زیارت هرمزگان گفت: پیش بینی می‌شود امسال بالغ بر 1000 زائر از این استان به حج تمتع اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛ امان اله ماندگاری امروز طی نشستی در سازمان حج و زیارت استان اظهار داشت: ثبت‌نام‌شدگان حج تمتع می‌توانند دهم اردیبهشت به دفاتر حج و زیارت مراجعه و کاروان‌های خود را مشخص کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای ساحل, ؛ امان اله ماندگاری امروز طی نشستی در سازمان حج و زیارت استان اظهار داشت: ثبت‌نام‌شدگان حج تمتع می‌توانند دهم اردیبهشت به دفاتر حج و زیارت مراجعه و کاروان‌های خود را مشخص کنند. ,

وی بیان کرد: دارندگان فیش‌های ثبت‌نام اولیه حج تمتع که تا پایان شهریور 85 ثبت‌نام کردند می‌توانند از فردا چهارم اردیبهشت با مراجعه به بانک‌های ملی ثبت‌نام کنند. 

,

رئیس سازمان حج و زیارت هرمزگان با بیان اینکه مبلغ علی‌الحساب هزینه سفر به حج تمتع 10 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: اولویت ثبت‌نام در کاروان‌ها و تشرف به حج تمتع با کسانی است که نسبت به ثبت‌نام اولیه در شعب بانک ملی اقدام کنند.   

,

ماندگاری با اظهار تاسف از شهادت حجاج در حج تمتع در سال 94، گفت: در فاجعه رمی جمرات در منا همزمان با عید قربان سال گذشته 464 زائر ایرانی شهید شدند که خوشبختانه از استان هرمزگان همه در صحت و سلامت به استان بازگشتند.

,

وی تعداد حجاج سال 94 از استان هرمزگان را در مجموع 645 نفر حاجی شامل 642 زائر، سه مدیر و معاون کاروان در قالب شش کاروان به خانه خدا اعلام کرد که این تعداد درسال 96 به هزار نفر افزایش می‌یابد.

, می‌یابد,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه