اخبار داغ

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران هرسین منصوب شد

رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران هرسین منصوب شد
با حضور امام جمعه شهرستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران هرسین منصوب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، با حضور حجت الاسلام باقری  امام جمعه شهرستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران هرسین منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

حجت الاسلام باقری در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه هرسین از جمله شهرهایی است که با تقدیم صدها شهید معرکه در جریان انقلاب خوش درخشیدند و از طرفی مجموعه بنیاد شهید شهرستان هم خدمات خوبی را در خدمت به خانوده های شهدا انجام داده است.

,

 

,

ایشان افزودند: خانواده و به خصوص پدر و مادر شهدا بیش از هر چیز نیازمند خدمات معنوی از جمله دیدار های مستمر هستند و نباید این احساس را داشته باشند که فراموش شده اند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: هر چند آقای یعقوبی تلاش خوبی را در این راستا انجام داده اند اما انتظار داریم که مدیریت جدید تلاش مضاعفی داشته باشند.

,

 

,

در پایان از زحمات آقای محمد رضا یعقوبی تقدیر و آقای بهرام ادیب بهروز به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید شهرستان هرسین معرفی شدند.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه