اخبار داغ

رئیس اتحادیه پیچ و مهره:

رکود و شرایط بد اقتصادی کسبه را به تعلل و تعطیلی دچار کرده/ کشور به جای دیپلماسی مردمی دچار دیپلماسی سیاسی شده است

رکود و شرایط بد اقتصادی کسبه را به تعلل و تعطیلی دچار کرده/ کشور به جای دیپلماسی مردمی دچار دیپلماسی سیاسی شده است
رئیس اتحادیه پیچ و مهره با بیان اینکه به نظر میرسد کسبه و تولیدی ها دست از کار کشیده اند، گفت: رکود و شرایط بد اقتصادی حاکم بر بازار و انتخابات پیش رو باعث شده است که کسبه درکار دچار تعلل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین مهری رئیس اتحادیه پیچ و مهره در گفت وگو با خبرنگار «رازق» اظهار کرد: از اولین روز سال تا 14 فرودین ماه مغازه های صنف پیچ و مهره تعطیل بودند و تاکنون نیز تولیدکننده ها لوازم مورد نیاز را تحویل نداده اند.

وی با بیان اینکه به نظر میرسد کسبه و تولیدی ها دست از کار کشیده اند، گفت: رکود و شرایط بد اقتصادی حاکم بر بازار و انتخابات پیش رو باعث شده است که کسبه درکار دچار تعلل شوند.

رئیس اتحادیه پیچ و مهره افزود: با وجود اینکه قسمت اعظم کار این صنف وارداتی می باشد حتی در واردات نیز دچار ابهام هستیم و فعالان اقتصادی امیدوارند از برج 2 شرایط بازار بر روال معمول کاری قرار گیرد.

مهری ضعف در تولید را عاملی جهت افزایش قیمت بیان کرد و گفت: بطور کل 70 تا 80درصد تولیدی های صنف پیچ و مهره با خودروسازی ها همکاری می کنند که همان مقدار تولید را نیز به حداقل رساندند و فروش و عرضه خدمات ندارند.

وی به افزایش 7 تا 8درصدی قیمت پیچ و مهره و مشتقات آن اشاره کرد و افزود: علاوه بر تولید کم، بطور سالیانه در آغاز سال جدید با افزایش هزینه های جاری، انرژی و مالیات مقداری قیمت اجناس افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه پیچ و مهره در خصوص وضعیت اقتصادی چند سال اخیر کشور گفت: طی این سال ها  کشور شدیدا در رکود اقتصادی قرار گرفت و عدم تولید محور شدن اصناف و صنعت کشور باعث تشدید رکود شد.

وی با بیان واردات بی رویه اجناس مزید برعلت در رکود حاکم بر کشور شده است، گفت: مسئولان به دلیل تضاد سلیقه ای که داشتند یکدیگر را می کوبیدند و کشور به جای دیپلماسی مردمی دچار دیپلماسی سیاسی شده است.
 
مهری خاطرنشان کرد: برای ما شخصی که بعنوان رئیس دولت وارد می شود فرقی نمیکند مهم عملکرد وی بخصوص در زمینه رونق اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه