اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد

افزایش تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان

افزایش تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان گفت: تشکیل کنسرسیوم‌های برای تقویت توان صادراتی واحدها از دیگر اقدامات انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حمیدنیا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افزایش توان صادراتی واحد‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار شرکت شهر‌کهای صنعتی استان زنجان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان تصریح کرد: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکتهای مدیریت صادرات متشکل از واحدهای صنایع کوچک مستقر در شهرکهای صنعتی از اقداماتی است که سال گذشته نیز دنبال می‌شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به این امر امسال نیز در دتستور کار قرار دارد افزود: هدف از این اقدام برای تقویت توان صادراتی واحدها و توسعه صادرات بوده است.

,

وی رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی استان زنجان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان زنجان عنوان کرد و افزود: در کارگروه رفع موانع تولید نیز مشکلات واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

حمیدنیا با اشاره به اینکه مشکلات واحد‌های تولید استان احصا می‌شود افزود: واحد‌هایی که مشکل آنها با کمترین نقدینگی به رونق باز می‌گردند از طریق سیستم بانکی اقدام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: پیگیری و فعال کردن واحدهای غیرفعال از طریق تامین نقدینگی مورد نیاز با همکاری سیستم بانکی و جذب شریک و سرمایه گذار، رفع مشکلات مربوط به دستگاههای اجرایی با هماهنگی استانداری و کارگروه رفع موانع تولید جزو برنامه‌های اصلی این شرکت است. 

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ار ادامه با اشاره به برگزاری تور‌های صنعتی افزود: این تورها برای بازدید 280 نفر از واحدهای صنعتی مختلف داخل و خارج استان در سال گذشته انجام شد.

,

وی بیان کرد: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندیهای تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات است.

,

حمیدنیا ابراز کرد: برگزاری تورهای صنعتی فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدها بوجود می‌آورد.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه