اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان طارم:

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک از توزیع کنندگان مواد مخدر در طارم/ توزیع کنندگان مواد مخدر در دام پلیس گرفتار شدند

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک از توزیع کنندگان مواد مخدر در طارم/ توزیع کنندگان مواد مخدر در دام پلیس گرفتار شدند
فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف یک کیلو و 500 گرم تریاک جاسازی شده در یک دستگاه خودروی وانت آریسان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس آگاهی و مواد مخدر شهرستان طارم از فعالیت دو نفردر امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارد مقداری مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو  وانت آریسان به شهرستان طارم منتقل و توزیع کند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اشاره به اینکه عملیات دستگیری اعضای این باند آغاز و با تشکیل دو اکیپ به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند این متهمان را در محور زنجان – درام شناسایی و دستگیر کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق  از این خودرو یک کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت : این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

,

وی در ادامه با اشاره به برخورد یک دستگاه پراید با گله گوسفند در طارم گفت: درثه این حادثه 18 راس گوسفند تلف شد.

,

وی ابراز کرد: یک دستگاه سواری پراید در محور " زنجان – طارم " به علت سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو با گله گوسفندان برخورد که در این حادثه 18 راس گوسفند تلف شدند.

,

وی تصریح کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور " زنجان – طارم " سه راهی روستای ونیسر به دستجرد بلافاصله ماموران  برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان طارم افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید به رانندگی " داوود - ی " با گله گوسفندان برخورد که در اثر این حادثه  18 راس گوسفند تلف و 5 راس نیز به علت صدمات وارده توسط چوپان سر بردیده شده‌اند.

,

وی افزود: کارشناسان در بررسی‌های اولیه، علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توجه راننده سواری پراید به جلو اعلام کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه