اخبار داغ

فرماندار شهریار خبر داد؛

تأئید صلاحیت ۷۶۷ نفر در شهرستان شهریار

تأئید صلاحیت ۷۶۷ نفر در شهرستان شهریار
فرماندار شهرستان شهریار گفت: تعداد 858 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر روستا شهرستان شهریار ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 568 نفر در شوراهای اسلامی شهر ثبت نام داشتند که 10 نفر از آنان انصرافی و 48 نفر رد صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  راه مبین، سعید ناجی در ارتباط با روند تایید صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: جلسات متعددی برای رسیدگی به این موضوع توسط هیئات اجرایی و نظارت بر انتخابات برگزار و صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به‌دقت مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه مبین,

وی گفت: با توجه به ثبت‌نام ۸۵۸ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان شهریار بررسی صلاحیت‌ها بر اساس موازین قانونی و نظر مراجع چهارگانه با دقت کامل صورت گرفته و اعضای هیئت اجرایی و نظارت ضمن توجه جدی به قانون، از این تعداد صلاحیت ۷۶۷ نفر از نامزدها را تایید کردند.

,

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: تعداد ۸۵۸ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر روستا شهرستان شهریار ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۵۶۸ نفر در شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام داشتند که ۱۰ نفر از آنان انصرافی و ۴۸ نفر رد صلاحیت شدند.

,

وی عنوان کرد: همچنین ۲۹۰ نفر به منظور حضور در شوراهای اسلامی روستاها ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱ نفر از آنان انصراف داده و ۲۲ نفر از آنان نیز نتوانستند شرایط لازم را برای تایید صلاحیت از سوی هیئت اجرایی و نظارت به‌دست آورند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه