اخبار داغ

به مناسبت هفته سلامت؛

نمایشگاه خطر سنجی سکته های مغزی و قلبی و سرطان در گرمسار

نمایشگاه خطر سنجی سکته های  مغزی و قلبی و سرطان در گرمسار
صبح امروز به مناسبت هفته گرامیداشت سلامت نمایشگاهی با عنوان خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی و سرطان با حضور فرماندار گرمسار و دیگر مسئولین اجرایی در محل مرکز بهداشت شماره3 گرمسار برپا شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارانلاین مهران پرویز؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسار آنلاین با  اعلام برگزاری این نمایشگاه افزود: هدف اصلی  این نمایشگاه اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی عمومی مردم در زمینه بیماری های رایج کشور در زمینه قلبی و عروقی و کنترل   رایگان آن می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارانلاین, گرمسار آنلاین,

 مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار  در ادامه از  فعالیت بیش از 6 غرفه در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی با مضامین  رعایت نکات باروریو  نا باروریو سالمندان، بهداشت فردی، عضویت در سفیران سلامت و تشریح اقدامات این حوزه در  میان  جوامع  هدف و  غرفه هایی برای  کنترل بیماری های قلبی و عروقی  به نمایش گذاشته شده است .

,

 پرویز در ادامه اظهارداشت: در نمایشگاه خطر سنجی  سکته های قلبی و مغزی و سرطان گرمسار بیش از 50 برشور  با  موضوعاتی در زمینه بهداشت فردی و عمومی و کنترل بیماری های  محیطی و رایج  به نمایش عموم گذاشته شده است .

,

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه  بازدید کنندگان می توانند از خدمات حوزه کنترل قند خون و کلسترول به صورت رایگان استفاده نمایند .

,

 لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز  تا 7 اردیبهشت ماه در مرکز شماره 3 بهداشت گرمسار واقع  در خیابان شیلات گشوده و برای بازدید علاقه مندان  آماده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه