اخبار داغ

دادستان اسلامشهر:

اصحاب رسانه باید یاران نظام جمهوری اسلامی باشند/انتقاد از مسئولان باید مستند باشد

اصحاب رسانه باید یاران نظام جمهوری اسلامی باشند/انتقاد از مسئولان باید مستند باشد
دادستان شهرستان اسلامشهر گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در مبارزه با استکبار جهانی باید یاران نظام جمهوری اسلامی باشند و با قلمشان نظام را معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از  اسلامشهر خبر، یونس اسدی‌مقدم در جمع اصحاب رسانه و اعضای روابط‌عمومی ادارات شهرستان اسلامشهر با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام اظهار داشت: اصحاب رسانه ، افسران جنگ نرم هستند که در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی‌اند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر,

وی گفت: در شان و منزلت شما همین بس که خداوند به اسلحه شما قسم یاد می‌کند قسم به قلم و آنچه می‌نویسند.

,

دادستان شهرستان اسلامشهر اضافه کرد: قلمی که خداوند یاد می‌کند صاحب این قلم چه شان و منزلتی پیش خداوند دارد؟ باید ارزش و جایگاه خودمان را بدانیم جایگاه بسیار عظیم و والایی داریم که خداوند به قلم ما سوگند یاد می‌کند.

,

وی تاکید کرد: در این یک سال که خدمت‌گذاری از خدمت‌گذارهای این شهرستان بودیم همیشه از اصحاب رسانه دفاع کردیم و الحمدلله اجازه ندادیم که پرونده‌ای با عنوان اصحاب قلم و رسانه در دادسرا تشکیل شود و با تمام توان از اهالی قلم و رسانه حمایت و پشتیبانی می‌کنیم چون قلم ان‌ها قلم خداوند و ائمه اطهار علیهم‌السلام است  و آن قلم به پاکی می‌نویسد.

,

اسدی‌مقدم بیان داشت: ما انتقاد از هر مسئولی را می‌توانیم داشته باشیم اما انتقاد باید با انصاف ، منطق، مستدل، مستند و با مدرک باشد.

,

وی گفت: رسانه‌های اینترنتی که در حال فعالیت هستند باید پایبند به قانون باشند. فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی ما اگرچه تابع قانون انتخابات نیستند امام تابع قوانین عمومی هستند این رسانه‌ها باید مقید به قوانین باشند. رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که ما نباید آب در آسیاب دشمن بریزیم و به خواست دشمن کمک نکنیم.

,

 

,

دشمنان واقعی ما چه کسانی هستند؟

, دشمنان واقعی ما چه کسانی هستند؟, دشمنان واقعی ما چه کسانی هستند؟,

دادستان شهرستان اسلامشهر اعلام کرد: دشمنان واقعی ما چه کسانی هستند؟ استکبار جهانی اکنون چه برنامه‌ای برای ما و نظام ما دارد؟ آنچه که مسائل اصلی هست را برای مردم بیان کنیم به مسائل جزئی در این برهه حساس نپردازیم.

,

وی افزود: اگر به بنده مسئول ایرادی دارید این را به پای بنده بگذارید نه به پای نظام.  مردم را دلسرد نکنیم  و خوبی ها و نقاط مثبت نظام را به قلم بکشیم  در شرایطی که تمام استکبار و صهیونیست در تلاشند که مردم را دلسرد کنند ما نباید با آنان همراهی کنیم .

,

اسدی‌مقدم با اشاره به این‌که ملت ایران ملت نمونه‌ای در این کره خاکی است و باید نقاط قوت آنان را به رخ دشمن بکشیم، خاطرنشان کرد: در روایات داریم آبروی مومن به منزله خانه خداست اگر ما آبرویی را بریزیم بدانیم که با خداوند در حال مقابله هستیم .

,

وی گفت: باید ببینیم رهبرمان چه خطی را برای ما ترسیم می‌کنند در آن خط حرکت کنیم . عزیزان ما تابع قانون هستیم همان‌طور که ما مدافع شما در کارهای قانونی شما هستیم اگر خدایی ناخواسته قلمی بر خلاف قانون چرخیده شود بنده نمی‌توانم دفاعی داشته باشم .

,

 

,

سیاه نمایی جرم است / مردم را به مشارکت دعوت کنید

, سیاه نمایی جرم است / مردم را به مشارکت دعوت کنید, سیاه نمایی جرم است / مردم را به مشارکت دعوت کنید,

دادستان شهرستان اسلامشهر بیان کرد: نظام ما نقاط مثبت فراوانی دارد چرا ما سیاه نمایی کنیم؟ چرا نظام  و ملت خود را زیر سئوال ببریم سیاه نمایی جرم است.

,

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما به‌عنوان افسران نرم در مبارزه با استکبار جهانی باید یاران نظام جمهوری اسلامی باشید ، با قلمتان نظام را معرفی کنید.

,

اسدی‌مقدم با بیان این‌که  مشارکت عمومی برای ما ملاک است ، تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد این در کل جهان برای ما افتخار است بنابراین با قلمتان سعی کنید مردم را به مشارکت دعوت کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه