اخبار داغ

یک دفتر باربری در شاد آباد آتش گرفت

یک دفتر باربری در شاد آباد آتش گرفت
آتش سوزی دفتر حمل و نقل در شاد آباد، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در ساختمان اداری- تجاری شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 62 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 08:18 صبح دیروز به شاد آباد، بازار آهن رهسپار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته محسن مومنی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در طبقه دوم ساختمانی دو طبقه با کاربری اداری-تجاری، یک واحد 30 مترمربعی که از آن به عنوان دفتر حمل و نقل و باربری استفاده می شد آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.

,

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت برای ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

,

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با سرعت عمل خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

,

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی در دست بررسی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه