اخبار داغ

در دیدار مسوولان دانشگاه علوم پزشکی زابل با امام جمعه زابل مطرح شد؛

نقش ارزنده تریبون نماز جمعه در عرصه سلامت/ بسترسازی و تخصیص اعتبار راهکار رفع کاستی ها

نقش ارزنده تریبون نماز جمعه در عرصه سلامت/ بسترسازی و تخصیص اعتبار راهکار رفع کاستی ها
به مناسبت هفته سلامت رییس، معاونین و مدیران دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل ضمن قدردانی از امام جمعه شهرستان زابل و سایر شهرستان ها از همراهی آنان در موضوع سلامت، افزود: تریبون نماز جمعه نقش مهمی در موفقیت همه امور از جمله عرصه سلامت دارد.

علی اکبر نصیری در این راستا افزود: همراهی ائمه جمعه با دانشگاه علوم پزشکی زابل شایسته تقدیر است بنابراین در سال جدید نیز نیازمند کمک از سوی امامان جمعه شهرستان های سیستان جهت ارتقا، پیشرفت و موفقیت بیشتر در حوزه سلامت هستیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به شعار هفته سلامت و برنامه های متعدد این هفته پرداخت و گفت: در هفته سلامت برنامه های متنوعی به منظور ارتقا شاخص های بهداشت و درمان در منطقه برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زابل نیز ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل موفقیت های زیادی کسب کرده و در این راستا مجموعه ای مخلص، با نشاط و پر انرژی است که با همدلی در پی ارتقا سلامت مردم هستند.

حجه الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا ادامه داد: به منظور رفع کاستی ها بسترسازی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز است تا از این طریق به تدریج مشکلات حل شود.

وی در پایان گفت: در مقوله سلامت نیز در کنار شما هستیم و از هیچ کمکی در مسیر کمک به مردم دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه