اخبار داغ

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین

مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست/ مدیریت انقلابی و جهادی راهکار حل مشکلات کشور

مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست/ مدیریت انقلابی و جهادی راهکار حل مشکلات کشور
معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست و نمی‌شود به استکبار جهانی اعتماد کرد، گفت: امروز نیازمند مسئولینی هستیم که روحیه جهادی داشته باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین یکشنبه af در پنجمین یادوراه شهدای کوی رضوی و پانزدهمین سالگرد شهید «عباس نجفی» که در مسجد امام جواد(ع) اراک برگزار شد یادواره‌ شهدا را فرصتی برای آشنایی با سیره شهیدان دانست و گفت: شهدا دین خود را به این انقلاب عظیم ادا کردند و برگزاری یادوراه شهدا فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سردار سعید فرجیان‌زاده از حضرت امام راحل به عنوان احیاگر نظام اسلامی یاد کرد و افزود: همه مسلمانان جهان و بشریت مرهون حضرت امام (ره) است چراکه ایشان پس از 14 قرن نظام اسلامی را احیا و اسلام را بار دیگر زنده کرد و به مسلمانان عزت، هویت و سربلندی بخشید.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین عزت، امنیت و سربلندی امروز کشور را مرهون شهدا دانست و ادامه داد: امروز همه مسلمانان جهان به شهدای نظام اسلامی اقتدا کرده و در برابر استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های ظالم ایستاده‌اند.

,

سردار فرجیان‌زاده خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران خواند و افزود: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را تقدیم راه اسلام و انقلاب کردند و باید در مقابل خانواده شهدا سر تعظیم فرود آوریم و به این تعظیم نیز افتخار کنیم چراکه خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان همگی افتخارات این ملت بزرگ هستند.

,

وی ملت ایران را ملتی وفادار دانست و تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند؛«این ملت، ملت بزرگی است و از ملت صدر اسلام به دین اسلام و قرآن وفادارتر هستند.» ما بایستی قدر این ملت بزرگ، شجاع، فداکار و ملتی که همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته را بدانیم.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که مسئولیت چه ملت بزرگی را بر عهده‌ دارند. ملتی بزرگ، پرافتخار، شجاع، ملتی که بیش از 220 هزار شهید گلگون کفن را برای عزت این انقلاب فدا کرده است.

,

مسئولین ما باید هم تراز ملت شجاع و انقلابی باشند​

, مسئولین ما باید هم تراز ملت شجاع و انقلابی باشند​, مسئولین ما باید هم تراز ملت شجاع و انقلابی باشند​,

وی افزود: امروز ما نیاز به مسئولینی داریم که عظمت این ملت را درک کنند و بدانند در تزار چه ملتی باید مسئولیت خود را به درستی ایفا کنند. بدانند خدمتگزاری، چه ملت بزرگی را عهده‌دار شده‌اند.

,

سردار فرجیان‌زاده تاکید کرد: مسئولان ما باید ارزش، مقام، جایگاه و تراز این ملت را بدانند و هم تراز این ملت باشند. ملت ایران، ملت ترسو و کوچکی نیست. بلکه ملتی بزرگ و شجاع که تربیت شده مکتب روح‌الله است.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهدا برای پاسداری از راه، سیره و مکتب امام راحل و برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در جهان مقابل دشمن ایستادند و از جان خود گذشتند. باید بدانیم که شهدا برای مکتب امام، سیره و روش امام راحل رفتند.

,

وی با بیان اینکه در مکتب امام آمریکا به عنوان شیطان بزرگ معرفی شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته تاکید فرمودند؛« ما نمی‌توانیم به شیطان بزرگ اطمینان کنیم چراکه ذات شیطان فریب، خدعه و نیرنگ است» امروز نیز بعد از گذشت چند سال بر همگان ثابت شد که توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توصیه‌ای حکیمانه بوده است.

,

مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست/ اقتدار هسته‌ای کشور سایه جنگ را از سر ملت دور کرد

, مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست/ اقتدار هسته‌ای کشور سایه جنگ را از سر ملت دور کرد, مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست/ اقتدار هسته‌ای کشور سایه جنگ را از سر ملت دور کرد,

سردار فرجیان‌زاده ادامه داد: امروز مسئولان ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست و نمی‌شود به استکبار جهانی اعتماد کرد. مکتب امام(ره) مکتب سیدالشهدا(ع) است که فرمود «با مظلوم یار باش و دشمن ظالم باش» بنابراین باید از مکتب امام می‌آموختیم و به دشمن اعتماد نمی‌کردیم و این راه را همچنان با صلابت ادامه می‌دادیم.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز عده‌ای مدعی هستند که فلان قرارداد(برجام) سایه جنگ را از سر ملت برطرف ساخت ولی این حرف دروغی است که هیچ پایه و اساسی ندارد. 

,

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، و دانشمند شهید هسته‌ای(شهید شهریاری) که اورانیوم 20 درصد را برای ملت ما به ارمغان آورد و مایه عزت و اقتدار کشور شد سایه جنگ را از سر ملت برطرف کردند. به واقع اقتدار انرژی هسته‌ای بود که سایه جنگ را از سر ملت رفع کرد.

,

رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراس دارد

, رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراس دارد, رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت موشکی ایران هراس دارد,

سردار فرجیان‌زاده افزود: سایه جنگ را شهید طهرانی‌مقدم پدر علم موشکی ایران از سر ملت ایران برطرف، این شهید والامقام قدرت موشکی ایران را به جایی رساند که امروز رژیم غاصب صهیونیستی از این قدرت هراس دارد. و امروز صلابت و اقتدار نیروهای مسلح سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

,

وی افزود: امروز باید قدردان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم و همانگونه که حضرت امام راحل توصیه کردند پشتیبان ولی‌فقیه باشیم تا گزندی به انقلاب اسلامی وارد نشود. باید پشتیبان ولی‌فقیه باشیم که در طوفان مشکلات، نظام الهی را به خوبی هدایت می‌کنند و قله‌های پیشرفت و عظمت را برای ملت ایران هموار و نمایان می‌سازند.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصادمقاومتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بحث اقتصادمقاومتی را مورد تاکید قرار داده‌اند چراکه دشمن با تمام توان خود در صحنه اقتصادی علیه نظام اسلامی تلاش می‌کنند، باید با تکیه بر تولید و توان داخلی اقتصاد کشور را شکوفا کرد و به وضع معیشت مردم توجه داشت.

,

سردار فرجیان‌زاده مشکل امروز کشور را بیکاری دانست و گفت: مسئولین کشور باید برای اشتغال جوانان برنامه‌های دقیق و اجرایی، نه شعاری داشته باشند. امیدواریم در سال جاری برنامه‌های انقلابی و جهادی برای معضل اشتغال و تولید ملی در کشور اجرایی شود.

,

حضور گسترده پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه ملت در انتخابات

, حضور گسترده پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه ملت در انتخابات, حضور گسترده پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه ملت در انتخابات,

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: حضور گسترده و انتخاب اصلح دو رسالت ملت در انتخابات آتی است. وظیفه داریم با هر سلیقه سیاسی و هر نوع نگاهی برای عزت کشور و نظام اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم.

,

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر رفع مشکلات کشور تصریح کرد: کشور امروز به مسئولینی در تراز این ملت نیاز دارد. مسئولینی که به معنای واقعی کلمه انقلابی باشند و انقلاب و مکتب امام راحل را باور داشته و اعتقاد عملی به سیاست‌های کلان نظام و التزام عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

,

رفع مشکلات کشور در گرو مسئولینی با روحیه جهادی و خدمتگزاری است

, رفع مشکلات کشور در گرو مسئولینی با روحیه جهادی و خدمتگزاری است, رفع مشکلات کشور در گرو مسئولینی با روحیه جهادی و خدمتگزاری است,

سردار فرجیان‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیازمند مسئولینی هستیم که روحیه جهادی داشته باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند. امروز مدیریت کشور، نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی، خدمتگزار و با روحیه فداکاری است و امیدواریم ملت بصیر و آگاه ما با هوشیاری کامل افرادی که عملا انقلابی هستند و نشان داده‌اند که انقلابی و جهادی عمل می‌کنند برگزینند تا مشکلات کشور مرتفع گردد.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه