اخبار داغ

بازدید سرزده بخشدار دیشموک از نانوایی‌های سطح شهر/ از تشویق نانوایی منظم تا اولتیماتوم به تعطیلی نانوایی متخلف+تصاویر

بازدید سرزده بخشدار دیشموک از نانوایی‌های سطح شهر/ از تشویق نانوایی منظم تا اولتیماتوم به تعطیلی نانوایی متخلف+تصاویر
بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک در بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر دیشموک، یک نانوایی را تشویق کرده و به یک نانوایی متخلف، اولتیماتوم تعطیلی داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک در بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر دیشموک، یک نانوایی را تشویق کرده و به یک نانوایی متخلف، اولتیماتوم تعطیلی داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه,

بعد از انتقاد و گلایه شدید شهروندان دیشموک از کیفیت بد پخت نان نانوایی های سطح شهر، خبرنگار برای پیگیری به بخشداری مراجعه کرده و موضوع را از بخشدار جویا شد.

,

حسن امیریان بخشدار دیشموک هم به همراه علیرضا افروغ رئیس مرکز بهداشت و درمان با حضور وحید آهنگ مدیریت پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک  به صورت سرزده از نانوایی های سطح شهر، بازدید کردند.

,

در این بازدید از نانوایی های سطح شهر یک نانوایی تشویق شده و قرار است به دلیل رعایت مسائل مختلف از جمله کیفیت پخت نان و مسائل بهداشتی و قوانین مقررات از بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک لوح سپاس دریافت کند.

,

همچنین یک نانوایی به دلیل عدم رعایت کیفیت پخت نان و مسائل مختلف بهداشتی و.... تذکر دریافت کرد و در صورت اینکه بزودی نواقص را برطرف نکند، از طرف بخشدار و بهداشت تعطیل می شود.

,

بخشدار دیشموک در دو نانوایی از سطح شهر عدم رعایت نکات ایمنی را هم تذکر داده که باید در اسرع وقت برطرف شود.

,

نصب "فن" هواکش ، دارا بودن انبار جداگانه و مناسب برای آرد ذخیره، کیفیت پخت نان، نکات ایمنی و بهداشتی و موارد مختلف از طرف بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک در این بازدید سرزده، بررسی شد ./

,

بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک به مسئولان نانوایی های سطح شهر دیشموک تذکر داده که نان باکیفیت و با رعایت بهداشت کامل تحویل مردم دهند و این مسائل من بعد بصورت روزانه رصد کامل می شود.

,

این رسانه خبری ضمن تقدیر از نانوایی های منظم و مسئولان این نانوایی ها و درخواست از نانوایی ها دارای نقص برای برطرف کردن نواقص موجود، از بخشدار و رئیس مرکز بهداشت و درمان که ما را جهت بررسی موضوع ذکر شده همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می کند.

,

همچنین خواهشمندیم همه نانونایی ها ضمن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی رضایت مردم را در این راستا جلب کنند.

,

درحال حاضر 5 نانوایی در سطح شهر دیشموک فعال است.

,

 

,
تصاویر تکمیلی: 
 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
 
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,

گزارش و عکس از وحید آهنگ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه