اخبار داغ

سریال تمام ناشدنی عبور گوسفندان و آبگرفتگی معابر در خیابان های اصلاندوز!+عکس

سریال تمام ناشدنی عبور گوسفندان و آبگرفتگی معابر در خیابان های اصلاندوز!+عکس
اوضاع نامناسب در برخی از خیابانهای شهر اصلاندوز به سریال تمام ناشدنی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،شهر پر از رمز و رازی است که با اراده هوشمند و خلاقانه شهروندان و مدیران آن شهر به تعالی می‌رسد و باید توجه داشت که شهر خوب و آرمانی مبتنی بر آداب و ارزش‌های اسلامی شکل می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

شهری که با انواع مشکلات دست و پنجه نرم می کند آن شهر از لحاظ توسعه و آبادانی به جایی نخواهد رسید.اگر شهرداری و اعضای شورای شهر با یکدیگر تعامل و همکاری تنگاتنگی داشته باشند یقینا هیچ مشکلی در شهر وجود نخواهد شد.

,

اما مدت هاست که شهر اصلاندوز دچار وضعیت نابسامان در بخش های مختلف از جمله سد معبر کامیونها در مقابل مغازه علافی ها، آبگرفتگی معابر در برخی از خیابانها،چاله چوله های ایجاد شده در سطح خیابان ها و کوچه ها ، تجمع آبهای آلوده جوی شهری در نقاط مختلف و از همه بدتر عبور گوسفندان از وسط شهر که بلای شهروندان و رانندگان شده و آنان را سخت عاصی و معترض کرده است.

,

عبور دام ها از مرکز شهر علاوه بر اینکه صورت خوشی ندارد و شهر محل عبور گله نیست، دردسرها و مشکلاتی را به دنبال دارد و موجب آزار و اذیت مغازه‌داران و بازاریان می شود.

,

با عبور گله گوسفندان فضولات آن‌ها و بوی بدی که به‌جای می‌گذارد هم خود و هم مشتری را آزار می‌دهد.که لازم است شهرداری نسبت به جلوگیری از عبور گوسفندان اقدام کند.

,

اما آبگرفتگی جوی های خیابان جمهوری و ابتدای خیابان ولیعصر(عج) شهر اصلاندوز یکی دیگر از مشکلات شهری است که امروزه صدای شهروندان و مغازه داران را در آورده و بشدت گلایه مند هستند.

,

درست است که برخی مشکلات شهری یکی پس از دیگری حل می شود اما کافی نیست و اوضاع نامناسب در برخی از خیابانها همچنان به سریال تمام ناشدنی تبدیل شده است.

,

اما این را نباید از یاد برد که یک شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و این در ذات مردم نهفته است که یک شهروند باید خوب باشد تا یک شهر خوب ساخته شود. اگرشهروندان نیز در سالم سازی شهر با شهرداری مشارکت کنند یقینا مشکلات گریبانگیر شهر نمی شود.

,

با توجه به اینکه شهر اصلاندوز یک شهر مرزی است و روزانه اتباع آذری و سایر کشورها از طریق این شهر تردد می کنند و مسافران و توریست هایی که از مسیر اصلاندوز عبور می کنند لازم است شهرداری و اعضای شورای شهر اصلاندوز نسبت به رفع این مشکلات که از دغدغه های مردم اصلاندوز هستند تصمیم گیری کرده و به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه