اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب کرج مطرح کرد؛

دستفروشی معضل جدی خیابان های المهدی و ۴۵ متری گلشهر کرج/ حمایت از صنوف قانونمند بستر تحقق اشتغال و تولید در البرز است

دستفروشی معضل جدی خیابان های المهدی و ۴۵ متری گلشهر کرج/ حمایت از صنوف قانونمند بستر تحقق اشتغال و تولید در البرز است
حاجی رضا شاکرمی: در خیابان المهدی و ۴۵ متری گلشهر هنوز با دستفروشی مواجه هستیم و شهرداری باید در راستای ساماندهی دستفروشان این مناطق اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ دادستان عمومی و انقلاب کرج درباره ساماندهی دستفروشان در راستای بهبود وضعیت اشتغال و مبارزه با قاچاق در کرج به خبرنگار ما گفت: برخی از نقاط شهر کرج اعم از گوهر دشت، چهار راه مصباح، شهید بهشتی و … محل تجمع دستفروشان بود لذا با همکاری و هماهنگی شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اقدامات مشترکی انجام شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

حاجی رضا شاکرمی افزود: تلاش ما بر ساماندهی دستفروشان به واسطه ممانعت از ایجاد ترافیک، سد معبر و … بود اما در برخی مناطق اعم از خیابان المهدی و ۴۵ متری گلشهر هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم و نیاز داریم شهرداری در راستای ساماندهی دستفروشان این مناطق اقدام کند.

,

وی اظهار داشت: باید از مغازه ها و واحدهای صنفی که مالیات و عوارض پرداخت می کنند و قانونمند هستند حمایت شود چرا که توجه به این مهم می تواند زمینه ای برای توجه به اشتغال و تولید است.

,

دادستان کرج در خاتمه تصریح کرد: ما دستفروشی و دستفروشان را قانونی و قانونمند نمی دانیم اما با توجه به اینکه ممکن است نیازهای مالی داشته باشند اعتقاد داریم شهرداری آنها را در مناطقی ساماندهی کند تا اگر کسی نیازمند است و می خواهد فعالیتی انجام دهد در فضایی قانونی که موجب سد معبر نخواهد شد مستقر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه