اخبار داغ

رئیس دادگستری کوثر خبر داد؛

تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادستانی کوثر/کاندیداها در قبال هر یک از آرای مردمی مسئول اند

تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادستانی کوثر/کاندیداها در قبال هر یک از آرای مردمی مسئول اند
رئیس دادگستری شهرستان کوثر گفت: برای رسیدگی به جرایم و تخلفات مرتبط با انتخابات پیش رو، ستاد ویژه رسیدگی به جرایم در دادستانی شهرستان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، خسرو شفیعی در جلسه ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کوثر با بیان اینکه دستگاه قضا با رعایت اصل بی طرفی و همینطور قانون مداری بر صحت و سلامت انتخابات پیش رو نظارت دارند، گفت: با توجه به اهمیت بالای انتخابات در کشور، انتظار و مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، بانشاط و با حضور حداکثری پیگیری شده و نظارت همه‌جانبه قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات با تعامل و همدلی دستگاه‌ها در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

رئیس دادگستری شهرستان کوثر با اشاره به حساسیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه سال جاری بیان کرد: همه مسئولین دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی، مسئولان امنیتی و ... بایستی در هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از انتخابات نسبت به وظیفه ذاتی خود که همانا حفظ اتحاد، ثبت تخلفات، برخورد با متخلفان و ... عمل کنند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند رایی که مردم به صندوق می اندازند حق الناس است و بایستی اقدامات لازم در خصوص احیای این حق الناس در راستای برگزاری باشکوه و مردمی این انتخابات و همچنین برخورد با سودجویان انتخاباتی در دستور کار قرار گیرد.

,

شفیعی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان را به منظور صیانت ازآراء مردم و رصد و بـرخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی در سه مقطع  قبل، حین و بعد از انتخابات را از جمله وظیفه همه دستگاهها بخصوص دادگستری شهرستان عنوان کرد و افزود: برای رسیدگی به جرایم و تخلفات مرتبط با انتخابات پیش رو، ستاد ویژه رسیدگی به جرایم در دادستانی شهرستان تشکیل شده است.

,

رئیس دادگستری شهرستان کوثر با دعوت از همه به رعایت قانونمندی به تمامی کاندیداها، مدیران و کارکنان ادارات مختلف شهرستان نسبت به استفاده از اموال دولتی و بیت المال در راستای اهداف و برنامه های شخصی نامزدهای انتخاباتی هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان با تشکیل شعب ویژه رسیدگی به اینگونه جرائم و تخلفات در سطح شهرستان همواره به رصد و پایش گزارشات مردمی و هیات های نظارت و اجرایی در این خصوص می پردازد.

,

جلوگیری از نصب تبلیغات بر روی تابلوها، تبلیغات زود هنگام در فضای واقعی و مجازی، رصد سایتها و اخبار مرتبط با انتخابات، وظیفه دستگاههای دولتی، نظامی و انتظامی و ... از جمله مواردی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه