اخبار داغ

در اردوی 7 روزه صورت گرفت؛

حضور بانوان جهادگر در محروم ترین روستای بهمئی/اینجا خبری از امکانات اولیه زندگی نیست اما حیات همچنان ادامه دارد +تصاویر

حضور  بانوان جهادگر در محروم ترین روستای بهمئی/اینجا خبری از امکانات اولیه زندگی نیست اما حیات همچنان ادامه دارد +تصاویر
گروهی از بانوان شهرستان بهمئی با حضور در محروم ترین روستای بهمئی به جهاد در حوزه های مختلف مشغول شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،گروهی از بانوان شهرستان بهمئی با حضور در یکی از روستاهای محروم این شهرستان، برنامه ها و خدمات محرومیت زدایی برای ساکنین این منطقه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آوای ماغر،گروهی از بانوان شهرستان بهمئی با حضور در یکی از روستاهای محروم این شهرستان، برنامه ها و خدمات محرومیت زدایی برای ساکنین این منطقه داشتند., آوای ماغر,

این بانوان جهادگر در قالب یک تیم جهادی به نام شهید نسرین افضل به مدت یک هفته برنامه های آموزشی، خدماتی و فرهنگی مختلفی به مردم ارائه کردند.

,

روستای انتخابی گروه جهادی شهید نسرین افضل برای ارائه خدمات روستای امامزاده دو سیداله در جوار بارگاه مطهر امامزادگان سید ابراهیم وسید اسداله(علیهم السلام) بود.

, .,

این تیم جهادی در اولین اقدام خود با غبار روبی وعطر افشانی قبور و صحن مطهر امامزادگان به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

,

گروه جهادی شهید افضل در ادامه برنامه های فرهنگی و مذهبی و متنوعی متناسب با گروه های سنی مختلف ارائه دادند.

,

ویزیت رایگان پزشکی، آموزش خیاطی، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه نقاشی کودک با موضوع تولید و اشتغال از مهم ترین خدمات ارائه شده این تیم جهادی به مردم روستای منیزور بود.

,

روستای منیزور در بخش سرآسیاب یوسفی از توابع شهرستان بهمئی واقع شده است که به برکت وجود بارگاه دو امامزاده(دوسید الله) زائران زیادی از سراسر جنوب و غرب کشور به خود جلب کرده است.

,

 

,

تصاویر ضمیمه:

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه