اخبار داغ

افزایش ارزش یور به دنبال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

افزایش ارزش یور به دنبال اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه
پس از اعلام نتایج انتخابات فرانسه ،ارزش یورو در برابر دلار آمریکا و ین ژاپن در معاملات بورس آسیایی افزایش قابل ملاحظه ای تجربه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ تنها ساعاتی پس اعلام نتایج اولیه انتخابات فرانسه و پیشی گرفتن امانوئل ماکرون، نامزد طرفدار اتحادیه اروپا و همچنین تقویت احتمال پیروزی وی در دور دوم انتخابات فرانسه بورس های آسیایی و جهانی شاهد افزایش قابل ملاحظه ارزش یورو در برابر دلار آمریکا و ین ژاپن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رای اتریل، رئیس مرکز استراتژی معاملات بانک استرالیا گفت: بازارهای مالی از نتایج دور اول انتخابات فرانسه خشنود به نظر می رسند و مطمئن هستند که امانوئل ماکرون پیروز انتخابات فرانسه در دور دوم خواهد بود.

,

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه  طی دو هفته آینده برگزار می شود.

,

گفتنی است که طبق نتایج اولیه انتخابات فرانسه، «امانوئل ماکرون» نامزد مستقل میانه‌روی جنبش «پیشرو» و «مارین لوپن» از حزب راست افراطی جبهه ملی نامزد این دور از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه توانستند با کسب بیشترین آراء بر 9 رقیب دیگر خود غلبه کرده و به دور دوم انتخابات راه یابند.این درحالی است که امانوئل ماکرون برخلاف لوپن که مخالف اتحادیه اروپا است ازاروپای واحد حمایت می کند.

,

منبع: اسکای نیوز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه