اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور خبر داد:

معدوم سازی بیش از نیم تن انواع مواد غذایی فاسد در کنگاور

معدوم سازی بیش از نیم تن انواع مواد غذایی فاسد در کنگاور
رئیس مرکز بهداشت کنگاور گفت: 512 کیلو گرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سومین روز از هفته سلامت (غذای سالم، جامعه سالم ) توسط بازرسین بهداشت محیط کشف و معدوم گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامیار رستم آبادی در گفتگو با آفتاب کنگاور؛  اظهارداشت: به دنبال انجام بازدیدها و بازرسی‌های مستمر توسط کارشناسان بهداشت محیط و نظر به اینکه امروز در سومین روز از هفته سلامت به نام غذای سالم، جامعه سالم نامیده شده است ،بازرسان بهداشت محیط موفق به کشف و معدوم سازی بیش از 512 کیلو گرم انواع مواد غذایی  فاسد و تاریخ مصرف گذشته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب کنگاور,

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور همچنین در مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته که سلامت همه مردم  را مورد تهدید قرار می‌دهد، تصریح کرد: شهروندان باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه جدی داشته باشند.

,

وی در ادامه افزود:با واحدهای عرضه و تولید مواد غذایی غیر استاندارد و تاریخ مصرف گذشته به شدت برخورد می شود .

,

رستم آبادی در پایان عنوان کرد: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های بهداشتی موارد را با شماره تلفن 48223053 مرکز بهداشت این شهرستان و شماره تلفن 190 وزارت بهداشت  اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان این مرکز مورد بررسی قرار گیرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه