اخبار داغ

همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت؛

همایش سفیران سلامت دانش‎آموزی در شهرستان کنگاور برگزار شد

همایش سفیران سلامت دانش‎آموزی در شهرستان کنگاور برگزار شد
همایش سفیران سلامت دانش‎آموزی با حضوور جمعی از مسئولین و سفیران سلامت دانش‌آموز در چهارمین روز از هفته سلامت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب کنگاور، سفیران سلامت دانش‌آموزی در کنگاور دانش‌آموزان پایه های مقاطع  مختلف هستند که توسط مراکز بهداشتی و درمانی تحت آموزش قرار گرفته و آموزش‌های سلامت و بهداشت را به همسالان و خانواده منتقل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب کنگاور,

طرح سفیران سلامت با همکاری آموزش و پرورش و مرکزبهداشت در حال اجراست که طی آن دانش‌آموزانی که بعنوان سفیر سلامت شناخته می‌شوند،آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت، سلامت، شناخت بیماری‌ها، خودمراقبتی و... دریافت و به همسالان خود منتقل می‌نمایند.

,

مهندس رستم آبادی رئیس مرکز بهداشت  گفت: در این همایش از سفیران سلامت فعال دانش‌آموزی و مدیران آنها با حضور رئیس شبکه دکتر خزایی ، رئیس اداره آموزش و پرورش آقای حسین آبادی و نماینده فرمانداری شهرستان تجلیل به عمل آمد.ایشان تصریح کرد: این همایش به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین مربیان آموزش سلامت، مدیران مدارس، سفیران سلامت و در مجموع بین آموزش و پرورش و شبکه بهداشت است.

,

 

,

وی طرح سفیران سلامت را یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه جلب مشارکت دانش‌آموزان و در راستای ارتقای سلامت در مدارس خواند و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با فراگیری آموزش‌های سلامت آن را به همسالان خود منتقل کنند و در فرآیند سلامت در مدارس نقش ویژه‌ای داشته باشند.

,

 

,

رستم آبادی افزود: طرح سفیران سلامت به راتقای بهداشت، سواد و سلامت دانش‌آموزان و محیط مدرسه کمک می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه