اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد؛

کارنامه و برنامه‌های کاندیداها معیاری برای انتخاب اصلح/ انتخابات زمینه خدمت گذاری به مردم است نه کسب قدرت

کارنامه و برنامه‌های کاندیداها معیاری برای انتخاب اصلح/ انتخابات زمینه خدمت گذاری به مردم است نه کسب قدرت
گودرزی گفت: کارنامه و برنامه‌های عملیاتی کاندیداها معیاری خوب برای انتخاب اصلح است و باید مراقب تاثیرگذاری فضای غیرمنطقی بر انتخاب صحیح بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، مسئول بسیج دانشجویی کشور امشب در مسجد الانبیا دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اظهار اینکه باید سفره‌های معنوی خداوند را قدر بدانیم، گفت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصت‌هایی است که می‌توان از آن استفاده بهینه را برد و خود را برای مسائل ظاهری آماده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب‌نیوز,

داوود گودرزی بابیان اینکه فصل جوانی، فصل رویش معنوی است، اظهار کرد: باید از فصل و فرصت جوانی برای پیشبرد کارها نهایت استفاده را برد.

,

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهار کرد: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات رقم خواهد خورد، بنابراین باید نقش خود را به‌عنوان جوان انقلابی درست ایفا کنیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تعریف یک جوان مؤمن انقلابی، گفت: هرکسی قانون اساسی کشور، کلیت نظام و ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد انقلابی است، ظاهر افراد در این مقوله مطرح نیست.

,

گودرزی، بابیان اینکه ممکن هست افراد در رتبه‌بندی انقلابی جایگاه‌های متفاوتی پیدا می‌کنند، تأکید کرد: جوان انقلابی باید پاسخ صحیحی برای انتخاب‌های خود داشته باشد.

,

وی با اظهار اینکه باید شناخت درستی از نیازها، دغدغه‌ها و توانمندی‌های جامعه وجود داشته باشد، گفت: اشتغال، مسکن، ازدواج و شناخت موانع آن، معیشت، اعتیاد، سلامت و بهداشت برخی از این مسائلی است که باید برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات مدنظر باشد.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه کاندیدهای انتخابات باید راهکارهای واقعی در برابر مسائل ارائه دهند، اظهار کرد: جوان مؤمن انقلابی باید دانه‌دانه حرف‌ها، سابقه، عملکردها و وعده‌های نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری را بررسی کند که چه مقدار مسائل کشور را حل می‌کند و در برابر وعده‌های قبلی چگونه عملکرد داشته است.

,

گودرزی بابیان اینکه کشور ما یک کشور انقلاب کرده است که مسیری را شروع و افق‌هایی را هم برای خود تعریف کرده‌ است، گفت: اگر کسی می‌خواهد در کشور اسلامی ایران مسئولیت قبول کند نباید برای نظام اپوزیسیون ضد آرمان‌های انقلاب تشکیل دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه توجه به ارزش‌ها، آرمان‌ها و قانون کشور توسط نامزدها باید رعایت شود، گفت: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند، نباید به دنبال دنیاطلبی و حقوق آن‌چنانی باشد.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور، با طرح پرسش اینکه آیا رییس‌جمهور باید نسبت به دین مردم بی‌تفاوت باشد، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی مشخص بوده و هر مولی باید تابع آن باشند.

,

گودرزی با اظهار اینکه جایگاه مردم در اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب جایگاهی بسیار مرتفع است، تأکید کرد: امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اولین بیاناتشان توجه و رفع مشکلات مردم مستضعف جامعه بوده است.

,

وی، بابیان اینکه معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: قرار نبوده کسی با قبول مسئولیتی، ویژه خواری و چنگ‌اندازی به بیت‌المال را پیشه خود بکند، اگر این رفتار صورت بگیرد باید منتظر پسرفت‌های بیشتر در کشور باشیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اظهار اینکه رییس‌جمهور باید سیاست، فرهنگ و اقتصاد را طبق گفتمان انقلاب اسلامی پیش ببرد نه برخلاف آن، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی قرار بوده انتخابات زمینه‌ای برای خدمتگزاری بیشتر به مردم باشد نه برای کسب قدرت.

,

گودرزی، بابیان اینکه انتخابات یک فعالیت سرنوشت‌ساز است، گفت: انقلاب ما با دشمن‌های کینه‌توزی که دارد هرروز با موقعیت‌های پیچیده‌ای روبرو می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: برخی از اندیشیده‌های غربی چند سال پیش اذعان کردند که ایران تبدیل به قدرت شده است، سعی کنید به‌جای تقابل با آن، با آن‌ها تعامل داشته باشید.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور، تصریح کرد: فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که درصدد رفع مشکلات مردم و عملکرد او گویا آن باشد که در این زمینه گام برداشته و پایبند به این مسئله است نه اینکه طوری رفتار کند که حرکت انقلاب را متوقف و خدای‌ناکرده عقب گردی برای انقلاب رقم بزند.

,

گودرزی، کارنامه و برنامه‌های عملیاتی کاندیداها را معیاری خوب برای انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: مبادا فضای غیرمنطقی، بر انتخاب صحیح فرد تأثیر بگذارد، باید از این فضا فاصله گرفت، مراقب دوقطبی سازی‌های کاذب باشید.

,

وی تأکید کرد: به واقعی بودن شعارها توجه شود و فریب شعارهای بی‌منطق و بی‌اساس را نخورید.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به فرمایشی از مولای متقیان، اظهار کرد: شما فریب منافقین را نخواهید خورد، مادامی‌که سطح آگاهی و بصیرت مردم را بالا ببرید؛ همیشه در فتنه‌ها بخشی از حق و باطل مخلوط می‌شود.

,

گودرزی بابیان اینکه دانشجو باید نقش روشنگری را در جامعه ایفا کند، گفت: مردم از این قشر توقع بیشتری داشته و به حرف آن‌ها اعتماد دارند، دانشجوی سیاسی اهل تجزیه‌وتحلیل است و هر حرفی را به‌راحتی قبول یا رد نمی‌کند.

,

وی، با اظهار اینکه باید نسبت به انقلاب حساس باشیم، گفت: هرجایی دیدید که توسط مسئولی خطایی صورت می‌گیرد آن را به مافوق یا دستگاه‌های نظارتی گزارش کنید تا اصلاح لازم انجام شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور توصیه کرد: مطالبه گری همیشگی باید در جامعه وجود داشته باشد تا فرد مسئول نسبت به رفتار خود مراقب باشد و مردم را ناظر بر عملکرد خود بدانند.

,

گودرزی، با اشاره به احراز صلاحیت‌ها، گفت: قانون ملاک احراز صلاحیت‌ها بوده و بر اساس قانون این وظیفه بر عهده شورای نگهبان گذاشته‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه