اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اعلام کرد؛

امدادرسانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به سیل زدگان آذربایجان غربی +تصاویر

امدادرسانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به سیل زدگان آذربایجان غربی +تصاویر
نیروهای جهادی و خیرین امام رضا(ع)، مناطق سیل زده در استان آذربایجان غربی را شناسایی و به آنها کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کورد پیام،صادق اگوشی نماینده و مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در اذربایجان غربی در گفتگو با کوردپیام از شناسایی مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در شناسایی مناطق سیل زده چند روز اخیر استان آذربایجان غربی مناطق باراندوز چای به سمت سیلوانا، زیوه و مرگور بیشتر خسارات شامل پل و جاده و زمین های زراعی بود، اما روستاهای لورزینی،  ممکان مرگور،  خانقاه، ترگور، برده سور، دربند و زارازی علاوه بر تخریب موارد فوق شاهد خرابی دیوار مدارس و تخلیه فونداسیون و تخریب اب خوری مدارس هم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورد پیام,

وی اظهار کرد: در منطقه اشنویه  پل مسیر اشنویه پیرانشهر تخریب شده است اما در روستای پایقلعه  خسارات زیادی  متحمل شده، از جمله تخریب منزل روحانی روستا و همچنین تلف شدن ۶۰ تن ماهی و تخریب پرورش ماهی و خرابی های اغل و طویله های که در مسیر رودخانه قرار داشتند و در روستای درو نیز پل های زیادی خراب شده بودند.
اگوشی گفت: در انتهای شناسایی محمدیار بیشتر خساراتش رو شامل زمین های زراعی و باغات بودند.
نماینده و مسول قرارگاه جهادی امام رضا در استان اذربایجان غربی افزود: با اقدامات و  با هماهنگی های بعمل امده با مدیر قرارگاه جهادی امام رضا  در تهران توانستیم در عرض دو روز برای ۲۰۰ خانوار در مسیر سیلاب بسته حمایت غذایی که شامل برنج، روغن، قند و نخود بود از خیرین قرارگاه امام رضا تهیه کنیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر ان نیز توانستیم به تعداد زیادی لوازم خانگی برای مردم متضرر تهیه کنیم که ان شا الله در این هفته در بین خانوار های سیلاب زده توزیع می گردد  و همچنین اقداماتی نیز پیش بینی شده است که در اینده ای نه چندان دور در بین روستاهای که در مسیر سیلاب قرار گرفته اند طرح سیل بند رو اجرا کنیم.
نماینده و مسول قرارگاه جهادی امام رضا در استان اذربایجان غربی از زحمات و همکاری سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه