اخبار داغ

رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی:

قوه قضائیه به تخلف تبلیغاتی دولت رسیدگی کند/ ملت رئیس‌ جمهور دارای روحیه اشرافی‌گری را انتخاب نکنند

قوه قضائیه به تخلف تبلیغاتی دولت رسیدگی کند/ ملت رئیس‌ جمهور دارای روحیه اشرافی‌گری را انتخاب نکنند
رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: روحانی دارای سوابق سیاسی و دیپلماتیک است و کسانی که سوابق ستادی دارند در حوزه اجرا از شتاب، نشاط و توانمندی مناسب برخوردار نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی، رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان اظهار کرد: مهمترین دستاورد دولت یازدهم جز برجام که برای مردم هیچ سود و منفعت دیگری به همراه نداشته، طرح تحول سلامت است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,
,


وی با اشاره به توئیت ظریف در خصوص برجام، خاطرنشان کرد: محاسبات دولت در زمینه برجام اشتباه از آب در آمد زیرا روحانی با تکیه بر مذاکرات سال 2003 در سعدآباد گمان کرد که غرب با دولت معتدل و میانه رو مدارا می کند.

,
,

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه روحانی بر این عقیده بود که غرب با عملیاتی ساختن برجام تمامی تحریم ها را لغو می کند، تصریح کرد: بر اساس همین اعتماد و حسن ظن دولت تدبیر و امید به آمریکا، مذاکرات به صورت جدی دنبال شد.

,
,

 
وی عنوان کرد: دولت به دلیل اعتماد به شیطان بزرگ طی مذاکره هیچ گونه مراقبتی نداشت از این رو متونی در مذاکرات گنجانده شد که آمریکا با تکیه بر آنها می تواند سوء استفاده کند.

,
,

 
ترقی ادامه داد: دولت برای اثبات راستی آزمایی خود در مسئله هسته ای عقب نشینی کرد زیرا این گونه پیش بینی کرده بود که پس از انتخاب ریاست جمهوری آمریکا باز هم دموکرات ها بر روی کار می آیند و روند مذاکرات ادامه داد خواهد بود.

,
,

 
وی با اشاره به پیش بینی اشتباه دولت مبنی بر انتخابات آمریکا، بیان کرد: با تغییر دولت دموکرات و روی کار آمدن ترامپ محاسبات دولت یازدهم بر هم خورد از این رو ظریف و تیم مذاکره کننده مجبور به پذیرن این امر شدند که برجام دستاورد قابل توجهی در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی نداشته است.

,
,

 
رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وعده های دولت تدبیر و امید در عرصه بین الملل و داخلی محقق نشده است، ابراز کرد: آمریکا به بهانه های مختلف برجام را نقض کرد، همچنین تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع کرد؛ در پی این امر دولت تدبیر و امید فهمید آمریکا نه تنها به اصل برجام بلکه حتی به روح برجام نیز اعتقادی ندارد.

,
,

 
وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتماد به آمریکا، عنوان کرد: بسیاری از نخبگان سیاسی نیز در زمینه اعتماد به آمریکا به دولت متذکر شده بودند اما دولت از آنها به نام دلواپسان یاد کرد و حالا شخص وزیر امور خارجه نیز به دلواپسان پیوسته است.

,
,

 
ترقی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلابمبنی بر پاره کردن برجام، تأکید کرد: وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که برجام را به عنوان سند می پذیرد اما به ان افتخار نمی کند که این به معنای عقب نشینی از موضع قبلی است زیرا متوجه شدند که نقض برجام به ضرر آمریکا محسوب می شود.

,
,

 
وی با بیان اینکه دولت برای مطالبه حقوق ملت ایران منفعل عمل کرد، افزود: امیدواریم رئیس جمهور آینده در مطالبه حقوق مردم کوشش کند و راه برجام 2 و 3 را که در روح برجام وجود دارد، سد بزند.

,
,

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بهره برداری های اخیر روحانی، بیان کرد: افتتاحیه های اخیر برای مردمی که شاهد روند کار هستندتاثیر معکوس دارد از این رو رئیس جمهور باید به این امر توجه کند که پروژه هایی که پیش از این به بهره برداری رسیده است و یا پروژه های ناتمام را افتتاح نکند.

,
,

 
وی با تأکید بر اینکه عملکرد اخیر دولت مبنی بر افتتاح برخی پروژه ها تاثیر منفی بر آرای مردم دارد، ابراز کرد: بر اساس قانون انتخابات قوه قضاییه باید تخلف دولت در زمینه تبلیغات پیش از زمان مقرر را رسیدگی کند.

,
,

 
ترقی با بیان اینکه روحانی بیشتر از مدیر اجرایی یک دیپلمات سیاسی است، عنوان کرد: از کسی که تا کنون مسئولیت اجرایی نداشته است نمی توان توقع داشت مجری خوبی برای اداره کشور باشد؛ روحانی دارای سوابق سیاسی و دیپلماتیک است و کسانی که سوابق ستادی دارند در حوزه اجرا از شتاب، نشاط و توانمندی مناسب برخوردار نیستند.

,
,

 
وی با اشاره به اینکه روحانی در عرصه عمران و اجتماعی هیچ گونه فعالیتی نداشته است و تنها در مراسم افتتاحیه ها حضور داشته است، ادامه داد: ملت ایران باید کسی را انتخاب کنند که اهل نشستن در اتاق، راحت طلب و روحیه اشرافی گری نباشد بلکه در دورترین نقطه کشور حضور یابد و مشکلات مردم را جزو اولویت های خود بداند.

,
,

انتهای پیام/9

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه