اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی؛

۹۱ درصد داوطلبین نمایندگی در شوراهای شهر و روستا تاییدصلاحیت شدند

۹۱ درصد داوطلبین نمایندگی در شوراهای شهر و روستا تاییدصلاحیت شدند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی از تایید بیش از ۹۱ درصد کاندیداهای نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،علی مصطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به وضعیت رسیدگی به صلاحیت داوطلبین نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در نقاط مختلف استان، اظهار داشت: در کل شهرستان‌های آذربایجان‌غربی ۱۴هزار و ۲۲۳ نفر برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ثبت‌نام کرده‌بودند که از این میان در مرحله رسیدگی به صلاحیت‌ها بیش از ۹۱ درصد از نام‌نویسی کنندگان موفق به کسب نظر مثبت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: افرادی که صلاحیت آن‌ها مورد تایید واقع نشده به مدت ۴ روز می‌توانند شکایات خود را به‌صورت کتبی به هیات‌های استانی و شهرستانی ارائه داده و پیگیر امورات خود باشند.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی، در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات داوطلبین معترض ۱۰ روز طول خواهد کشید و سپس مدت ۱۰ روز هم برای رسیدگی هیات‌ها به شکایات فرصت تعیین شده تا پس از آن اسامی نهایی تاییدصلاحیت‌شدگان اعلام رسمی شود.

,

وی اضافه کرد: اعلام نهایی اسامی از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن نیز از ۲۱ اردیبهشت تا ۲۷ این‌ماه تبلیغات رسمی آغاز شده و در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه