اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران مطرح کرد؛

بی توجهی و عجله در رانندگی باعث بروز تصادفات و اختلالات ترافیکی

بی توجهی و عجله در رانندگی  باعث بروز تصادفات و اختلالات ترافیکی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: بی توجهی، عجله و شتاب بی مورد در بیشتر مواقع باعث بروز تصادفات و اختلالات ترافیکی می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین سرهنگ یحیی دلیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین در خصوص رفتارهای ترافیکی اظهار داشت: به نظر می رسد کاربران ترافیک می بایست بایدها و نبایدها را در حوزه آمد و شد را به صورت آکادمیک یاد بگیرند، هر چند در سال های اخیر اقدامات اساسی برداشته شده ولی کافی نبوده و می بایست با شیب تندتری موضوع دنبال شود، همه منتظرند تا دیگران مقررات را رعایت کنند و چنانچه دیگران رعایت نکنند توجیه قابل قبولی بدست می آید، تا هر یک از ما بهانه ای برای عدم رعایت قانون و مقررات داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی افزود : نصب چراغ های زماندار در تقاطع ها و میادین به چه دلیل است؟ بارها همه شاهد بوده و هستیم که حتی اگر فقط دو ثانیه به صفر شدن آن مانده باشد، عابر پیاده یا خودروها اقدام به حرکت می کنند که این بی توجهی، عجله و شتاب بی مورد در بیشتر مواقع باعث بروز تصادفات و اختلالات ترافیکی می گردد.

,

سرهنگ دلیری افزود: در چنین حالتی نه تنها بی نظمی توسعه می یابد، بلکه باعث می شود حتی اگر کسانی که خود را ملزم به رعایت مقررات می دانند از ادامه این کار دلسرد شوند.

,

رئیس پلیس راهورشرق استان تهران در پایان یادآور شد: همه ما به نوعی نیازمند تغییر نگرش در رفتارهای ترافیکی هستیم و شاید بهتر این است که برای اصلاح جامعه از خود شروع کنیم و منتظر اعمال اقدامات سلبی نباشیم، حتی اگر شهروندی دیگر نسبت به رعایت این گونه قوانین ساده و کوچک، اما با اهمیت و ضروری بی تفاوت باشدف آن رابا راهنمایی و توجیح کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه