اخبار داغ

مهران رجبی:

وزارت ارشاد به مخالفین خود جهت ساخت فیلم کمک نمی‌کند/ فساد همه‌جا وجود دارد، حتی در سینما

وزارت ارشاد به مخالفین خود جهت ساخت فیلم کمک نمی‌کند/ فساد همه‌جا وجود دارد، حتی در سینما
بازیگر مطرح سینما وتلویزیون گفت: معمولاً وزارت ارشاد به مخالفین خود برای تهیه و ساخت فیلم کمک نمی‌کند، هرچند که این فیلم‌ها به نفع جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران رجبی بازیگر سینما وتلویزیون در گفتگو با صبح توس در خصوص عملکرد وزارت ارشاد با اشاره به این مطلب که عملکرد وزارت ارشاد بیانگر و آینه سیاست دولت‌ها در سینما است، گفت: معمولاً این وزارت خانه به مخالفین خود  برای تهیه و ساخت فیلم کمک نمیکند، هرچند که این فیلمها به نفع جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

فیلم‌ها آینه تمام نمای سیاست دولت‌ها در جهان محسوب می‌شوند

, فیلم‌ها آینه تمام نمای سیاست دولت‌ها در جهان محسوب می‌شوند,

 

,

وی تصریح کرد: فیلم‌ها آینه تمام نمای سیاست دولتها در جهان محسوب می‌شوند، بطوری‌که میتوان از هر دیدگاهی برای ساخت آن استفاده کرد، که گاهی وقتها باعث منفعت برای احزاب و گروه‌های سیاسی وذی نفع و گاهی نیز به ضرر جامعه تمام می‌شود.

,

 

,

این بازیگر تلویزیون در ادامه با اشاره به فساد موجود در سینما، گفت: فساد در همه جا وجود دارد، در دولت و بخصوص  وزارت نفت این فساد به خوبی دیده میشود و بازیگران نیز از این قضیه مستثنا نیستند.

,

 

,

فساد همه‌جا وجود دارد، حتی در سینما

, فساد همه‌جا وجود دارد، حتی در سینما,

 

,

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی در بخش سینما گفت: اقتصاد مقاومتی چیزی نیست که وقتی اعلام شد نتیجه آن در سینما مشهود باشد، بایستی دولت واداره ارشاد زمینه و بستر آن را فراهم کنند.

,

 

,

این بازیگر تلویزیون در ادامه، گفت: وزارت فرهنگ وارشاد مطابق همیشه، انتظار فیلم سازان را برآورده نمی‌کند و شاید هم بی پولی در آن بی تاثیر نباشد.

,

 

,

رجبی با اشاره به ساخت فیلم‌های سفارشی در سینما وتلویزیون، گفت: امروزه اکثر فیلم‌های سینمایی وتلویزیون بصورت سفارشی از طرف تهیه کنندگان یا سرمایه گذاران بخش خصوصی ساخته می‌شوند.

,

 

,

این بازیگر تلویزیون و سینما در رابطه با فرهنگ سازی سینماو تلویزیون در کشور، افزود: کسی با سرمایه خصوصی خود نمیتواند در جامعه فرهنگ سازی کند، این امر نیازمند توجه دولت و وزارت ارشاد است، دولت بایستی در این بخش سرمایه گذاری کند.

,

 

,

هنرمندان  اقشار بی‌پول جامعه 

, هنرمندان  اقشار بی‌پول جامعه ,

 

,

رجبی با اشاره به مشکلات هنرمندان در کشور، گفت: هنرمند قشر بی پول در جامعه هستند و مجبورند برای تاًمین معاش خود شغل دیگری را در کنار حرفه بازیگری داشته باشد.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ مهران رجبی متولد ١٣٤٠ کرج، لیسانس گرافیک از دانشگاه تهران و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. او فعالیت خود را در سال ٧٦ به عنوان منشی صحنه در تلویزیون آغاز کرد. رجبی با بازی در فیلم «کودک و سرباز» ساخته رضا میرکریمی در سال ٧٨ پا به عرصه سینما گذاشت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه