اخبار داغ

خسارت تندباد بر معابر عمومی مشگین شهر؛

احتمال جاری شدن سیل در مشگین‌شهر وجود دارد

احتمال جاری شدن سیل در مشگین‌شهر وجود دارد
در برخی مناطق وقوع رگبارهای آنی، رعدوبرق ، احتمال اصابت صاعقه یا ریزش تگرگ وجود دارد و با توجه به ذوب برف ها در ارتفاعات به دلیل افزایش دما و همراهی با این بارندگی ها، احتمال وقوع سیل نیز وجود دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، وزش تند باد و بارش باران پراکنده از دیشب در مشگین شهر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

در جریان این تند باد در برخی محلات شاهد شکسته شدن درختان و ... هستیم.

,

براساس پیش بینی اداره هواشناسی استان، وزش بادهای تند تا ۷۰ کیلومتر برساعت مناطقی از استان اردبیل را فرا می‌گیرد.

,

بادهای جنوبی با سرعت ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت طی امروز دوشنبه تا ساعت ۱۴ در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، کوثر، سرعین، نیر ، نمین و گرمی تداوم خواهد داشت؛ با تاکید براینکه سرعت باد در شهرستان های ذکر شده گاهی بصورت لحظه ای تا ۹۰ کیلومتربرساعت نیز افزایش خواهد یافت.

,

از بعد از ظهر امروز نیز به تدریج با تغییر جهت بادها از جنوبی به حالت شمالی از شدت سرعت باد کاسته شده، دمای هوا کاهش می یابد.

,

 

,

در برخی مناطق نیز  وقوع رگبارهای آنی، رعدوبرق ، احتمال اصابت صاعقه یا ریزش تگرگ وجود دارد و با توجه به ذوب برف ها در ارتفاعات به دلیل افزایش دما و همراهی با این بارندگی ها، احتمال وقوع سیل نیز وجود دارد؛علاوه بر این، سرعت وزش تندباد غربی تا جنوبی نیز قابل توجه‌ خواهد بود و می تواند تا حد نسبتاً شدید نمود پیدا کند.

,

 

,

مرحله دوم  آشفتگی جوی از اواخر امشب ( بامداد فردا ) آغاز می شود و مرحله سوم و اصلی این آشفتگی به تدریج از سه شنبه کلید خواهد خورد و کاهش محسوس دمای هوا ، مناطق مرکزی و جنوبی و ارتفاعات بالای 750 متری استان اردبیل را در بر می گیرد و سوز شرقی نسبتاً شدید تا شدید از سه شنبه شب تا چهارشنبه در جریان بوده و دمای حسّی را با کاهش دمای واقعی ، به صورت ملموسی پایین می آورد و خطر زیر صفر رفتن دما و سرمازدگی باغات و احتمال بارش برف نیز در برخی مناطق وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه