اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان:

مردم باید از آسیب های مصرف کالای قاچاق آگاه شوند/ تبلیغات فرهنگی بهترین شیوه مبارزه با قاچاق کالاست

مردم باید از آسیب های مصرف کالای قاچاق آگاه شوند/ تبلیغات فرهنگی بهترین شیوه مبارزه با قاچاق کالاست
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان: باید مردم را با آسیب های مصرف کالا های قاچاق آشنا کرد، چرا که بهترین شیوه مبارزه با قاچاق کالا، آگاهی شهروندان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان بهارستان به ریاست سید حبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان در سال ۹۶ برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

سید حبیب موسوی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های اعضای کمیسیون در سال گذشته، به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اشاره کرد و اظهار داشت: تاکید مجدد رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بیانگر اهمیت و حساسیت این موضوع است که باید همیشه مورد توجه واقع شود.

,

وی در ادامه با اشاره به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان در بیانات ابتدای سالشان بر مبارزه با قاچاق کالا تاکید ویژه ای داشتند، و این امر مسئولیت متولیان مبارزه با قاچاق در سال جاری را سخت تر و سنگین تر می نماید.

,

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان ضمن اشاره به اهمیت و لزوم تحقق شعار سال ۹۶، تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال موجبات اقتدار نظام جمهوری اسلامی را فراهم می سازد .

,

وی در رابطه با شیوه های مبارزه با  قاچاق کالا، بیان داشت: مهم ترین اصل در مقابله با قاچاق کالا اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی است، زیرا هرچه آگاهی مردم از آسیب های  مصرف کالای قاچاق به اقتصاد کشور افزایش یابد، آثار زیانبار این پدیده مخل اقتصادی کمتر می شود .

,

موسوی در پایان باتوجه به برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: رویکرد امسال کمیسیون شهرستان اقدامات تبلیغی و فرهنگی است، و در این زمینه از همه ظرفیت های شهرستان بهره خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه