اخبار داغ

احتمال کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار مازندران

احتمال کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار مازندران
پیش‌بینی‌ها حاکی از احتمال روند کاهشی قیمت گوشت گوسفندی طی هفته‌های آینده در بازار مازندران دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اصناف، هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید شاهد نوسانات شدید قیمتی اقلام اساسی به‌ویژه در بازار انواع گوشت هستیم. امری که در استان‌های پرطرفدار نوروزی و به‌خصوص مازندران اجتناب‌ناپذیر شده است و دود این گرانی‌ها، ماه‌ها به دود مردم استان می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اصناف،,

با گذشت بیش از دو هفته از ایام تعطیلات نوروزی، هنوز نوسانات قیمتی در بازار مازندران ادامه دارد و اگر از نوسانات قیمتی میوه و تره‌بار و انواع لبنیات بگذریم، نوسانات قیمتی بازار گوشت، از پرتلاطم‌ترین اقلام مورد نیاز مردم است تا جایی که قیمت گوشت گوسفندی که در ماه‌های پایانی سال گذشته به مرز 30 هزار تومان هم نمی‌رسید؛ طی ایام نوروزی و هفته‌های اخیر در برخی از نقاط استان به مرز 40 هزار تومان هم نزدیک شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از کف بازار، قیمت روز گذشته توزیع گوشت مرغ در بازار مرکز استان 5 هزار و 800 تومان و قیمت عرضه برای مصرف‌کنندگان 6 هزار و 700 تومان بود.

قیمت روز گذشته گوشت گوسفندی در بازار ساری، 33 الی 34 هزار تومان، گاوی 32 الی 33 هزار تومان و قیمت گوشت گوساله 35 هزار تومان بود.

عبدالرحیم قاسمی رییس اتحادیه قصابان مرکز استان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طی هفته‌های آتی و با پر شدن زمینه دام سبک در بازار و افزایش کشتار، شاهد روند کاهشی قیمت خواهیم بود.

امیدواریم دستگاه‌های ذیربط با توجه به روند تکراری چند ساله این ماجرا، از هم‌اکنون به تدابیر پیشگیرانه از افزایش قیمت اقلام اساسی در ایام پایانی سال بیندیشند؛ امری که با توجه به سوابق سالیان گذشته، بعید به‌نظر می‌رسد!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه