اخبار داغ

امام جمعه شهر گلستان:

کاندیداهای انتخابات ادب را رعایت کنند/ با وعده های دروغ، مردم را نسبت به انقلاب بدبین نکنید

کاندیداهای انتخابات ادب را رعایت کنند/ با وعده های دروغ، مردم را نسبت به انقلاب بدبین نکنید
امام جمعه بخش گلستان گفت: برگزاری سالم انتخابات از جمله نکات مهمی می باشد، که رعایت آن ضروری و الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، حجت السلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان ضمن اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: حضور در انتخابات امری بسیار مهم است، که باید به آن بیش تر پرداخته شود، چرا که نکاتی در مشارکت حداکثری در انتخابات پپیش رو وجود دارد، که اهمیت ملی و جهانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی در رابطه با الزامات انتخابات پیش رو، تشریح کرد: چند نکته در انتخابات بسیار مهم است، که اولین آن مشارکت عمومی و حضور حداکثری می باشد، و نکته دوم این است که رقابت سالم در انتخابات وجود داشته باشد و کاندیدهای انتخابات ادب را رعایت کنند و در برابر یک دیگر موضع نگیرند.

,

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی در ادامه با بیان اینکه سالم برگزار شدن انتخابات، خود سبب جلب اعتماد و رضایت مردم و حضور حداکثری می شود، گفت: سلامت انتخابات و بصیرت بسیار مهم است، که زمینه ساز آن، این است که کاندیدا های انتخابات فریبکاری نداشته باشند، به هم تهمت نزند، وعده دروغ ندهند و مردم را با رفتار خود نسبت به انقلاب بدبین نکنند.

,

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر اظهار داشت: در این نامه نکاتی کلیدی ذکر شده است که از جمله این نکات می توان به انتخاب افرادی که تخصص و حیا داشته باشند، اشاره کرد، همچنین امام علی (ع) در ادامه نامه می فرماید: افراد صالح انتخاب کنید تا بتواند خدمت کنند.

,

امام جمعه شهرگلستان ولایت پذیری از امور تاثیر گذار در انتخابات هم در بین مردم و هم در بین کاندیدا ها دانست، و تشریح کرد: همه ما باید با هم متحد باشیم و در برابر رهبرمان ولایت داشته باشیم، چرا که موفقیت کشور در گرو اتحاد و ولایت پذیری می باشد.

وی در پایان باتوجه به تاثیر قاچاق کالا بر شرایط بد اقتصاد کشور، افزود: واردات بی رویه کالای قاچاق کمر تولید داخلی را شکسته و اقتصاد کشور را هم به مشکل کشانده است، و با اینکه برخی از کالاها به راحتی در کشور تولید می شود ولی باز هم آن ها را وارد می کنند و به تولید داخلی اهمیتی نمی دهند.

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه