اخبار داغ

کلار گزارش می دهد

ساخت موتور آموزشی تویوتا توسط جوان بسیجی فرادنبه ای

ساخت موتور آموزشی تویوتا توسط جوان بسیجی فرادنبه ای
موتور آموزشی تویوتا ساخته شده از مواد کاملا پلاستیکی توسط کارآفرین بسیجی فرادنبه اختراع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، مهندس سید جلیل حسینی فرادنبه مخترع موتور آموزشی تویوتا که نبود وسایل آموزشی و کمبود امکانات را انگیزه ساخت این دستگاه می داند معتقد است این دستگاه می تواند نقطه شروعی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جوانان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,

وی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: موتور آموزشی تویوتا که از مواد کاملا پلاستیکی ساخته شده برای آموزش در مراکز فنی حرفه ای، آموزشکده ها و دانشکده های فنی و مراکز آموزش راهنمایی و رانندگی کاربرد دارد.

حسینی گفت: سبک و کوچک بودن، قابلیت حمل و نقل آسان، استفاده در سالن های کنفرانس و اجتماعات و کلاس های کوچک از جمله محاسن این موتور آموزشی به شمار می رود.

این مخترع بسیجی اضافه کرد: امکان حمل و نقل قسمت های واقعی خودرو در چنین مکان هایی وجود ندارد و بایستی در یک محیط کارگاهی ثابت باشد.

حسینی با اشاره به این که موتور آموزشی هیچ گونه آلایندگی ایجاد نمی کند، افزود: فراگیران هنگام آموزش دستگاه های واقعی با خطراتی چون درگیر شدن با تسمه و وسایل گردنده مواجه هستند.
,
, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
 
,

 
, ,
,
مدل های مشابه ساخت کشور آلمان و چین است

وی ضمن بیان این که هیچ گونه خطری در این دستگاه آموزشی وجود ندارد و ایمنی کامل رعایت می شود، افزود: مدل های مشابه این دستگاه بیشتر در مراکز آموزشی ساخت کشور آلمان و چین است.

این کارآفرین بسیجی ادامه داد: چنین طرح هایی می تواند انگیزه مهمی در فارغ التحصیلان ایجاد کند و در بحث اشتغال نقش مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما معتقدیم هنگامی به اشتغال پایدار می رسیم که جامعه جوان ما کارآفرین و خلاق باشند و بتوانند در توسعه پایدار کشور و اشتغال ثابت نقش مهمی را ایفا کنند.

این دستگاه می تواند نقطه شروعی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باشد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن با اشاره به این که در کشور سرمایه گذاری در این خصوص انجام نشده است، تصریح کرد: این دستگاه می تواند برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در دانشجویان نقطه شروعی باشد که ذهن آنها را به سمت کارآفرینی هدایت کند.

حسینی خاطر نشان کرد: این موتور آموزشی در نمایشگاه بین المللی تهران از چهارم الی هفتم اردیبهشت ماه در معرض دید عموم  قرار می گیرد.
 
, مدل های مشابه ساخت کشور آلمان و چین است,
,
,
,
,
,
,
,
, این دستگاه می تواند نقطه شروعی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باشد,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

 
,
,
این کارآفرین بسیجی که سابقه 25 سال تدریس و مدیریت در مراکز فنی، آموزشگاهی و دانشگاهی را درکارنامه خود دارد هدف اصلی از ساخت موتور آموزشی را ایجاد انگیزه و ثابت کردن ما می توانیم در جوانان دانست.

وی در ادامه آموش فنی را یکی از پارامترهای اخذ گواهینامه رانندگی عنوان کرد و گفت: این دستگاه وسیله مناسبی در امر آموزش مخصوصا برای افراد مبتدی به حساب می آید.

حسینی ضمن بیان این که اطلاع کامل فراگیران از نقایص فنی خودرو می تواند در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسیار مهمی داشته باشد، گفت: طبق آمار راهور 15 درصد حوادث جاده ای مربوط به مسائل فنی خودروها است.

گفتنی است سرهنگ پاسدار علی کیهانی فرمانده سپاه شهرستان بروجن ضمن بازدید، از شرکت این موتور آموزشی در جشنواره مخترعین بسیج خبر داد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه