اخبار داغ

مسئول سازندگی سپاه عاشورا :

آمادگی سپاه برای ساخت مسکن سیل زدگان/ برای پاکسازی انهار و لایروبی قنوات برنامه داریم

آمادگی سپاه برای ساخت مسکن سیل زدگان/ برای پاکسازی انهار و لایروبی قنوات برنامه داریم
جعفر رزمی اظهار داشت:در جلسه ای که با مسئول جهاد کشاورزی استان داشتیم، اعلام کردیم که سپاه و بسیج آماده است تا تمامی ظرفیت خود را برای مرمت و پاکسازی کانال ها و مزارع و لایروبی قنوات و انهار بکار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جعفر رزمی، مسئول سازندگی سپاه عاشورا که در منطقه سیل زده استان حضور داشت در گفتگوی تلفنی با زیتون در رابطه با نحوه امدادرسانی و عملکرد سپاه و بسیج در منطقه گفت: در جلسه ای که با مسئول جهاد کشاورزی استان داشتیم، اعلام کردیم که سپاه و بسیج آماده است تا تمامی ظرفیت خود را برای مرمت و پاکسازی کانال ها، قنوات، مزارع و انهار بکار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی تصریح کرد: سپاهیان و بسیجیان استان بلافاصله بعد از وقوع سیل در منطقه حضور یافته و به امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان پرداختند و همچنین بخشی از کمک های مردمی اعم از لباس و پتو و دیگر اقلام مورد نیاز جمع آوری شده از اقصی نقاط استان را به منطقه انتقال داده و توزیع نمودند.

,

مسئول سازندگی سپاه عاشورا بیان کرد: هم به استاندار و هم مسئول جهاد سازندگی استان اعلام کرده ایم که سپاه آماده است تا با اعزام گروه های جهادی و سازندگی به منطقه در ساخت مسکن ها و محل های آسیب دیده شهرستان های آذرشهر و عجب شیر اقدامات لازم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه