اخبار داغ

رئیس ستاد اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اهواز:

جبهه نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال حفظ و سازماندهی سرمایه های اجتماعی است

جبهه نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال حفظ و سازماندهی سرمایه های اجتماعی است
رئیس ستاد اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:خوشبختانه جبهه مردمی و نیروهای انقلاب اسلامی امروز بدنبال آن است که سرمایه های اجتماعی را سازمان بدهد و مردمی عمل بکند و با روحیه و تجربه جدید و آرمان های متعالی در صحنه بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، روستا آزاد عضو شورای مرکزی و رئیس ستاد اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ حامیان انقلاب شهرستان اهواز ، که در مسجد اعظم با حضور پرشور نیروهای انقلابی اهواز برگزار شد، عنوان کرد:به نظر می آید ملت ما هوشیارتر و پخته تر شده است و ان شاالله پدیده پیروزی شیرینی دیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
وی ادامه داد:خوشبختانه جبهه مردمی و نیروهای انقلاب اسلامی امروز بدنبال آن است که سرمایه های اجتماعی را سازمان بدهد و مردمی عمل بکند و با روحیه و تجربه جدید و آرمان های متعالی در صحنه بیاید.
,
 
,
روستا آزاد با بیان اینکه یکی از درس هایی که گرفتیم اینست که اختلاف بکنیم شکست میخوریم گفت:وقتی متن جامعه حزب اللهی و ولایتی و متدین قائل به انقلاب است خوب باید تجلی آن در مجلس هم همانطور باشد چرا نمی شود؟! چون اختلاف میکنیم و وحدت نداریم.
,
 
,
 
,
وی اضافه کرد:جبهه مردمی بر اساس این قضیه که در کل کشور شکل گرفته با الهام از تجربیات خیلی خوب گذشته یعنی حزب جمهوری اسلامی که شهید بهشتی و شهید باهنر جزئی از موسسان آن بودند، این شجره طیبه را برای ما گذاشتند، از آن تجربیات استفاده میکنیم و الان ما میتوانیم بر اساس آنها سرمان را بلند کنیم.
,
 
,
 عضو شورای مرکزی و رئیس ستاد اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد:ما در جبهه مردمی سازوکاری چیدیم و که با نامزدها هم طی کردیم از روز اول و امضا گرفتیم به اینکه هر کس از دیگری برتر بود و مردم به او اقبال کردند ما باید پشت او بیاییم و بقیه هم کمکش کنیم.
,
ما باید خودمان مراقب و هوشیار باشیم که اگر در جمعمان یکی از کاندیداها تخریب دیگری میکند بلافاصله او را نصیحت کنیم امر به معروف و نهی از منکر همین است.
,
 
,
وی اضافه کرد:در جبهه قرار را بر این گذاشتیم که روزانه نظرسنجی صورت بگیرد و آخر شب تحلیل شود و هفتگی با نامزدها جلسه داشته باشیم، و رصد کنیم.
,
 
,
آزاد گفت:روی مطلق آراء و نحوه تغییراتش تحلیل خواهیم کرد آقای میرسلیم گفتند میخواهند در مناظره ها شرکت کنند بعد به نفع کاندیدای مورد نظرشون کنار می کشند.
,
 
,
وی ادامه داد:آقای هاشمی طبا هم به نظر نمی رسد که بمانند، آیا شما در اهواز ستادی به اسم ایشون دیدید؟!خوب معلوم است؛ پس دو اصلاح طلب در مقابل دو تای دیگر قرار دارند. ترکیب آرایش آنها مثل دوره قبلشان است.
,
 
,
روستا آزاد در پایان گفت:وقتی آقای جهانگیری معاون ‌آقای روحانی است ایشان به نفع آقای روحانی کنار میروند البته حتی بالعکس هم احتمال دارد. اگر در نظرسنجی ها آقای جهانگیری رای بالاتری بیاورد آقای روحانی به نفع ایشان کنار خواهد رفت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه