اخبار داغ

امام جمعه شهر فارسان گفت:

کیفیت آرد و نان در فارسان بسیار پایین است

کیفیت آرد و نان در فارسان بسیار پایین است
امام جمعه شهر فارسان گفت: در شهرستان فارسان کیفیت آرد ونان بسیار پایین است به طوری که مردم نان خود را از بیرون بیشتر تهیه میکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده  ضمن عرض تسلیت  ایام سوگواری  امام موسی کاظم(ع)  و ذکر یکی از احادیث آن امام گفت:امام موسی کاظم (ع) می فرمایند پرونده شما  در دنیا بسته  می شود ومهر نهایی آن یک چیز است بر آوردن  حاجت دل  برادرن دینی  واینکه چقدر  این حاجت را برآورده  کرده اید .پس از شما عزیزان  تقاضا داریم وهمه کسانی که در توان خود این مهم را میبینند که دست برادران دینی  خود را بگیرند پس کوتاهی نکنید وگره گشا باشید.

در ادامه به چند نکته اشاره داشت وافزود:با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند  اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال  یکی از  مشکلات شهرستان بحث جوانان واشتغال ،ورزش وازدواج آنهاست از مسئولین  خواستارم که در مورد  مبلغ ونحوه پرداخت وام ازدواج تجدید نظر کنند تا جوانان برای شروع زندگی در تنگنا قرار نگیرند.

جمالی زاده در ادامه تصریح کرد: اداره کار رفاه وامور اجتماعی وصندوق کار آفرینی امید  در صورت امکان  با اعتبارات بالاتری فعالیت کنند وبرای اشتغال وفعالیت جوانان فکری کنند تا جوانان فعالتری داشته باشیم تا مشکل بیکاری هرچه زودتر برطرف شود ودر صورت امکان نیز  در بحث توریستی شهرستان اعتبارات بیشتری را تخصیص دهند.

وی خاطر نشان شد: در امر ورزش اکثر روستا ها فاقد  مکان ورزشی وحتی روستایی هم داریم که یک وجب زمین ورزشی وآزاد  برای تفریح و ورزش جوانان ندارد امیدواریم که در این رابطه نیز اداره ورزش وجوانان به فکر جوانان پویا و ورزشکار ما باشند وروحیه آنها را بیشتر وبهتر تقویت کنند.

جمالی زاده در پایان به دیگر مشکلات شهرستان اشاره داشت:در شهرستان فارسان کیفیت آرد ونان بسیار پایین است به طوری که مردم نان خود را از بیرون بیشتر تهیه میکنند از شما تقاضا دارم که در مورد کارخانه آرد فکری بکنید تا مردم حداقل بتوانند نان بهتری را تهیه کنند.

بحث دیگر شهرستان  در مورد فاضلاب شهری  شهرک فرهنگیان این شهرستان است که با گذشت چند مدت هنوز نتیجه ای نداده ودیگر بحث مشخص شدن حریم فارسان از دیگر شهرهای هم جوار برای حفظ ظاهر شهر ورفع محرومیتهای شهرستان

انتای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه