اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

از مواضع انقلابی شهدا کوتاه نمی‌آییم

از مواضع انقلابی شهدا کوتاه نمی‌آییم
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: عزت و غرور امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است پس با کوتاه نیامدن از مواضع انقلابی شهدا آنها را فراموش نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سردار رضا ترابی شب گذشته در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی بسیج دانشجویی اظهار داشت: راهیان نور یک برنامه فرهنگی می‌باشد که تأثیر زیادی در بین مردم  دارد و ما باید الان بعد از گذشت سال‌ها از جنگ قدردان رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در ادامه افزود: با پایان دفاع مقدس دفاع همچنان ادامه دارد و ما الان نیز هر چند وقت یکبار در شهرهای ایران شهدا را تشییع می‌کنیم که این شهدا از رزمندگان ما در جنوب حلب و الانبار هستند که سینه سپر کرده و برای امنیت و آسایش ما در حال دفاع هستند.

,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: سربازان آمریکایی از لحاظ آموزش‌های نظامی و تجهیزات در جهان دارای رتبه اول می‌باشند و فقط بخشی از تجهیزات آنها ۱۲ فروند ناو هواپیمابر است که نزدیک به ۵ تا ۶ هزار نفر نیرو، حداقل ۱۸ فروند موشک و ۱۵ بالگرد آپاچی و انواع هواپیماهای پهباد نظامی بر روی آن مستقر هستند.

,

ترابی ادامه داد: همه این نظامیان زمانی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند به حالت آماده باش در آمده و در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند و تنها دلیل آن نیز مواجه شدن با قایق‌های ۱۰–۱۲ متری سپاه پاسداران است.

,

وی در ادامه به بحث افزایش بودجه نظامی وزارت دفاع آمریکا پرداخت و افزود: وزیر دفاع آمریکا در سال ۲۰۱۴ برای اینکه کنگره را متقاعد کند که بودجه دفاعی آمریکا نباید کاهش پیدا کند در جمع سناتورهای اینطور بیان کرد که بودجه نظامی ما باید اضافه شود چون بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به خودش اجازه نداد دست تفنگداران ما را بالای سرش ببردجز ایران که سپاه پاسداران این کار را انجام داد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان یادآور شد: عزت و غرو امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است پس با کوتاه نیامدن از مواضع انقلابی شهدا آنها را فراموش نکنیم.

,

خاطرنشان می‌شود، در این برنامه با حضور دکتر وجدانی نیا مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی، از ۴۰ فعال فرهنگی دانشجویی تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه